Gå til innhold

Noen andre her som går på kostholdsveiledning


mamma mitt

Anbefalte innlegg

Heisann jeg er nå i gang med min 6 uke merker det på klærne, humøret og komentarer fra andre at det fungerer.

Det var jo en utrolig deilig måte og gå ned i vekt på, selv om det går seint har nok ikke gått ned så mange kilo jeg var 114 kg skal veie meg 20 februar så får vi se hva jeg er da:o)

 

Det er så rart og deilig jeg spiser 5 - 6 måltider for dagen, mye grønnsaker og 2 - 3 frukt. Jeg spiser egentlig alt men prøver å velge sunne alternativer som magert pålegg, magert kjøtt, mye fisk også halve tallerken med grønnsaker.

Tro det eller ei men halvparten hjemmelaget potetstapp og mager pølse og halvparten grønnsaker på tallerkenen er godt. Litt kos innimellom blir det men da mer planlagt kos som lørdager, bursdager eller andre merke dager. Det er slutt på impulsiv trøste spising midt i uken. suget etter noe godt er akkurat som røyke sug det går alltid over... og gjør det ikke det er det som regel aldri lenge til lørdag og da er det lov:o)

Og ja litt mer trim er og lagt inn i programmet, noen andre her som følger et lignende opplegg så kanskje vi kan tipse hverandre om sunne matvarer og alternativer til litt goddiss.

 

Ha en fin fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kostholdveiledning>? Er det noe man kan melde seg på? Jeg skulle gjerne gått en matlagingskurs om det fantes for folk som vil lære og lage lettvint god og sunn mat.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei desverre ingen matlagingskurs, det kunne jeg også tenkt meg. Men det finnes gode kokebøker med sunt kosthold i bokhandlere sier kostholdsveilederen min. Selv har jeg kjøpt en på ica og så har jeg kjøpt frosen Wok pakker med grønnsaker. Nå har jeg "kopiert" innholdet i de pakkene med de grønnsakene vi liker best så nå woker vi med friske grønnsaker.

Hvis en bruker magre produkter som fisk, kylling, kalkun, svinefilet, karbonadedeig,kyllingkjøttdeig, eller svine kjøttdeig og mye grønnsaker i kostholdet så er det nok. Jeg spiser pasta, lasagne, pizza men har da mye salat til... Husk og hamstre når disse kjøttproduktene er på tilbud for de er som oftest litt dyrere enn de usunne alternativene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...