Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Er på utkikk etter en sikker, ikke for stor sprinkelseng, gjerne hvit. Og helst ikke en altfor dyr en.Eller vet noen om senger som kommer bra ut av tester, finner ikke på nett. Del gjerne egne erfaringer også! Hilsen en som venter på "lille"
augustmissa Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Vi hår fått en brukt sprinkelseng fra simo. Den brukte lille tantegutten min i 3 år, + at den har vært på utlån i 1,5 år no. Like fin fremdeles. Kosta 2.500kr ny for 6 år siden. Vi har jo ikkje brukt den enda, siden vi fremdeles skal vente 6mnd til:o) Disse er jo litt dyre, men du får mye for pengene! Ei venninne av meg har en av de dyrere (fremdeles ganske billig;o) Bare ikkje den billigste) sengene på IKEA som også har vært kjempegod!! Eg er av den typen som trur man betaler for kvalitet, men...
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Ser jo ok ut den de har på tilbud på Fru Lyng på linken ved siden av her? Vil tro at en sprinkelseng er en sprinkelseng, om man ikke kjøper det aller billigste. Er jo krav og forskrifter til hvordan de skal være, og er vel stort sett laget på samme måten alle sammen... Om du vil ha den liten (ikke standard), har jeg kjøpt noe som heter Bedside Crib hos Reflex. Har madrassmål på 40X90, og virker iallefall veldig solid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå