vamp1980 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 jeg skulle hatt en liten smidig trehjuling for å ha med i bilen når vi skal ut å reise. fint om den passer for ganske små babyer da. har veldig lite peiling på dette og ville helst kjöpt brukt. nå har jeg sett en quinny speedy. noen som kan si noe om den??
førstegangs*mamma Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 quinny vognene generelt velter veldig lett.... har selv hatt speedy. tar mye buss og min holdt på å velte en gang jeg ikke holdt godt nok i den. og har også sett en skikkelig ulykke med en liten baby som falt ut av vognen som veltet..... hadde gt safari også, den veltet ikke, men det er kun sportsvogn. koelstra skal visst være mer stødig, men de er ikke så lange i sittedelen.
My little girl_ Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Vi hadde en quinny freestyle, å vi har vært kjempe fornøyd med den, brukte den siden vesla var 2 mnd, ikke merket at den veltet fort når hun ble større heller,men har hørt mye negativt om den her inne.. Men hver sin smak...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå