MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Vi har termin på bryllupsdagen vår og eg tenkte eg skulle begynne å planlegge gaven no slik at eg har den klar vist eg ligger på sykehuset den dagen... Men vet ikke hva eg skal gi.... Forslag?
Sivalur Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Oi, gjør man det altså? Da blir det ENDA en dag å kjøpe gave på til neste år... kanskje avlyse bryllupet, hehe...
3skatter Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 kansje du klarer og gi han en datter den dagen:) det hadde vert gøy da!
Stratos med 3 barn Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Jeg ga han et klask på ræva og ba han ta oppvaska Nei da! Vi ga vel hverandre ikke noe tror jeg. Kan ikke huske det. Var på fjellet og hadde ferie vi da:)
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Gi gave? Hvorfor det? Her husker jeg ikke engang bryllupsdagen når den kommer, hehe... I år var tredje året på rad jeg ble overrasket med blomster på døren fra svigers og stod der som et spørsmålstegn før det gikk opp for meg hvilken dag det var ;-)
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Vi går ut og spiser, kjøper ikke gave til hverandre.
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Ikke noe. Vi er ikke så opptatt av å gi hverandre gaver. En god middag, derimot...=)
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 Vi var i Tunisia da, så gubben fikk 2-dagers ørkensafari ;-)
little old lady hoo Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 Vi gir hverandre gaver. Ikke store ting, men en liten oppmerksomhet. Jeg husker at jeg ga ham en rypesekk 1. året, siden vi har bryllupsdag rett etter at jakta starter. På vår 5 års bryllupsdag fikk han en trekopp av meg (også til jakta )), og han hadde ordna barnevakt med en venninne av meg, og middag på min favorittrestaurant. Da vi kom hjem hadde venninna mi tent lys, pyntet med godsaker, og lagt ungene. Jeg var helt imponert! Når det er sagt er det ikke vanlig feiring av bryllupsdag, og jeg ser ikke for meg at vi gjør noe spesielt før 10 års dag. Vi forsøker også å ta bilde av oss sammen på dagen og har i bryllupsalbumet vårt. Vi syns det er koselig. Vi får ingenting av andre. Det er såvidt vi husker det selv )
temi & keli Skrevet 12. februar 2008 #12 Skrevet 12. februar 2008 Hmm.. jeg husker bare hva jeg fikk, jeg.. VET jeg har gitt gave, altså.. *flaut* 1 år - fikk jeg ring 2 år - fikk jeg kjede 2 år - fikk han "modell-helikopter" 1 år.. hmm.. han fikk noe, garantert!! Vi var på hytta.. *tenke* Kommer vel på det når jeg poster innlegget... -og vi har fått bryllupsdagsgave av mamma og pappa begge årene.. 1 år - to djupe tallerkner i serviset vi samlet på 2 år - Tangen øl/rødvinsglass
blittmamma07 Skrevet 12. februar 2008 #13 Skrevet 12. februar 2008 han er så heldig å ha fått meg så her i huset er det han som anstrenger seg i forhold til gave eller opplegg på bryllupsdagen
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 12. februar 2008 #14 Skrevet 12. februar 2008 KJoeper egentlig ikke gave..Ut og spiser eller reiser paa helgetur etc...
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 12. februar 2008 Trodde det var vanlig gi gave eg.... Har jo tenkt på det å spise middag ute eller noe, men siden eg ikke vet hvordan formen er eller hvor eg er så er det noe vi må ta på sparket.... Den beste presangen hadde jo vært vist snuppa kom på termindagen ja=) hehe Takk for mange svar hvertfall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå