Gå til innhold

Han er så frustrert....!

Anbefalte innlegg

Gutten min ble akkurat 3 mnd, og han er veldig sint og frustrert for tiden! Driver og øver på å putte smokken i munnen selv, og blir skikkelig forbanna når han ikke får det til... I tillegg virker det som han har tenner på gang. Så her er det liv i heimen for tiden...! Ganske slitsomt, spesielt om natta, han som var såå flink til å sove, nå sliter han med å finne søvnen både på natt og dag, og han våkner av den minste lyd.

Ser i hvertfall at han har skikkelig temperament, lurer på hvem han har arvet det fra, jeg.... ;)

Andre som opplever det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136827575-han-er-s%C3%A5-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, ja, han er ganske komisk når han prøver så hardt da, treffer som regel øyet eller nesen;) Men vi har måttet slutte å gi smokken om kvelden når han skal legge seg, da får han heller koseklut. Prøver å se om det er tenner som kommer opp, men er så vanskelig å se.... Kjennes litt hardt ut da, så jeg blir ikke overrasket om de dukker opp snart!

Huff, kjedelig, her virker det gså som det klør veldig i gommene. Hiver seg på fingrene mine og sine egne så fort hun får sjansen. Hun er 3,5 mnd. Men som jeg har fortsått så kan de klø og virke som de får tenner i laaang tid før du kan kjenne noe. Jeg har prøvd å kjenne i gommene hennes, men kan ikke finne noe der altså. Hun er blid og glad min da, og natta har hun aldri sovet bra, så alt er ved det vante her, hehe!

Håper det retter seg da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...