Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Virker som om så mange ønsker seg jenter. Jeg blir heller skrekkslagen når jeg tenker på en vrang, obsternasig jentunge/tenåring som hater moren sin og vokser opp altfor tidlig! Det er en vanskelig verden å være jente i, syns jeg, og vi lever til og med i den "enkleste" delen av den. Nei, gi meg en enkel gutt!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Vel... er nok ikke alle gutter som er like enkle i tenåra heller.. jeg jobber i barnverntjenesten, og mange gutter i tenåra som sliter også...
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 jeg har tre gutter en i tenårene og en er på vei inn i puberterten og der tror jeg nok gutter er lik jenter, ikke alltid like lett men de hater meg heldigvis ikke tenåringer ber t.o.m om unnskyld hvis han har oppført seg ufint mot meg, han skjønner ikke hva som går av han hehe men d er bare puberteten, jeg håper på en datter denne gangen, men blir d gutt så e d jo greit for d har jeg god erfaring med, nei jeg tror ikke det er kjempe forskjell på kjønn i puberteten altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå