Gå til innhold

Noen som har greid å "lage" et kjønn?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, det gjenstår å se om vi "klarte" det, men vi kikket altså litt på nettsider og kjerringråd for å lage gutt. Husker ikke helt hva vi gjorde, men vi hadde altså veldig mye sex rundt el.

Men jeg ønsker ikke å få vite på forhånd hva vi venter, så jeg skal svare deg om vi klarte det når babyen kommer i juni:)

Må få presisere at jeg faktisk blir like glad for begge deler, altså, selv om vi "prøvde" på gutt.

Vi prøvde etter alle kunstens regler og følge "jenteoppskriften". Mht kosthold, kalsium og tranebær piller, han tok varmt bad før samleie og jeg sprøyta eddikkvann inn i skjeden. Hadde sex 4 dager før eggl. OG sist men ikke minst i misjonærpos der han hadde utløsning nesten helt ute.. Men i magen ligger en sprelsk liten gutt som selvfølgelig er veeeldig velkommen til mammsen og papsen og 2 store brødre!!!! :-)

LYKKE TIL!!!!! :-) men det er nok ikke så lett og "lage" et kjønn...

vel, myten om at gode elskere får jenter ble nok laget av gutter som bare fikk jenter men selvfølgelig ønsket seg gutter... Alle kjerringråd peker jo i retning av det motsatte, f.eks at orgasme hos kvinnen favoriserer gutt... og en god elsker bør jo klare å få kvinnen sin til orgasme spør du meg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...