Gå til innhold

Vært på ordinær ul i dag.. Bilder lagt ut.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med jente! Jeg var på UL i forrige uke og fikk også vite at det mest sannsynelig er ei jente her også. Gleder meg veldig. Jeg ble også satt litt bakover i termin fra 8. til 13. juli. Først nå er jeg like langt på vei som jeg trodde jeg var i forrige uke! Jeg trøster meg med at det heldigvis ikke ble flyttet så mye. Nå er vi jo snart halveis!!

Annonse

Jeg var også på UL i går. :o) Kjempedeilig å se babyen bevege seg så masse, selv om det gjorde det litt vanskelig å få tatt gode bilder. Hadde ikke drukket cola engang. :o) Fikk vite at det ligger en liten gutt i magen, og terminen ble flyttet fra 28. juli til 20. juli. Motsatt av alle andre virker det som, men greit for meg. :o)

Nå kan vi nyyyyte de neste månedene, og vite at alt er bra så langt.

Lykke til videre!

Jeg var på UL i dag, fikk 5 fine bilder skal prøve å legge ut det som er mest tydlig! Fikk ikke se kjønnet fordi ;/ Navlestrengen lå mellom beina og den lå litt i feil vinkel. Og jeg skal visst ikke på flere ultralyder om ikke noe er galt med meg heller. Så jeg må vel bare vente i spenning? Litt kjedelig det, og. Jeg som var helt innstilt på å få vite kjønnet. Termindatoen min ble ikke flyttet heller, den regnet ut i fra siste mens stemte eksagt med den de regna ut i dag. Så nå blir det baby den 18. juli!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...