Gå til innhold

Vært på ordinær ul i dag.. Bilder lagt ut.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble satt tilbake fra 16 juli til den 24 juli.. =/ Men håper hun kommer før, vil ikke ligge på sykehuset på bursdagen min. Bursdag 30 juli. Jente forresten, skal hete Amalie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med jente ;) Skal på UL i morgen, jeg! Gleder meg noe sinnsykt.

Skrevet

Det blir spennende.. Lykke til, går nok kjempe bra=)

Skrevet

Synes det er kjedelig å bli flyttet tilbake jeg=/ Blir jo lenger å vente.

Skrevet

Gratulerer med jente! Jeg var på UL i forrige uke og fikk også vite at det mest sannsynelig er ei jente her også. Gleder meg veldig. Jeg ble også satt litt bakover i termin fra 8. til 13. juli. Først nå er jeg like langt på vei som jeg trodde jeg var i forrige uke! Jeg trøster meg med at det heldigvis ikke ble flyttet så mye. Nå er vi jo snart halveis!!

Skrevet

Jeg var også på UL i går. :o) Kjempedeilig å se babyen bevege seg så masse, selv om det gjorde det litt vanskelig å få tatt gode bilder. Hadde ikke drukket cola engang. :o) Fikk vite at det ligger en liten gutt i magen, og terminen ble flyttet fra 28. juli til 20. juli. Motsatt av alle andre virker det som, men greit for meg. :o)

Nå kan vi nyyyyte de neste månedene, og vite at alt er bra så langt.

Lykke til videre!

Skrevet

Blir spennende å følge med alle her inne. =) Når juli kommer og en etter en føder. Gleder meg masse.

Skrevet

Hei! er kitt ny her inne! Men jeg var på ul 07. feb og fikk terminen flyttet fra 11.- 14. juli. Det er en liten gutt i magen min:) Amalie er et fint navn, tenkte på det selv, før jeg visste det ble gutt:)

Skrevet

Jeg var på UL i dag, fikk 5 fine bilder skal prøve å legge ut det som er mest tydlig! Fikk ikke se kjønnet fordi ;/ Navlestrengen lå mellom beina og den lå litt i feil vinkel. Og jeg skal visst ikke på flere ultralyder om ikke noe er galt med meg heller. Så jeg må vel bare vente i spenning? Litt kjedelig det, og. Jeg som var helt innstilt på å få vite kjønnet. Termindatoen min ble ikke flyttet heller, den regnet ut i fra siste mens stemte eksagt med den de regna ut i dag. Så nå blir det baby den 18. juli!

Skrevet

Får ikke til å svare på posten din Linn<3, står at innboksen din er for full eller noe :P

Skrevet

grattis med jente,håper jeg får det å,jeg har termin på bursdagen din 30 juli;) hehe

Skrevet

Sorry, jeg satt å tenkte på at jeg måtte slette her om dagen, men det ble helt glemt.

30 juli er en fin dag=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...