Gå til innhold

Mamma til 1stor,1liten+1spire

Tante Bassa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du

Vi hadde det helt kjeme på fereien,vi var på Grand Canaria,men ikke be meg om å skrive hva plassen heter,det er så vanskelig. Kan si at det ikke var så langt fra Puerto Rico. Vi hadde kjempevær,bortsett fra første dagen,da var det slik at vi gikk i korte klær,men hadde det vært bare litt kaldere,så hadde det nok vært for kaldt. Ellers hadde vi mellom 27 og 29 grader,selv om det stod på internett at det var rett over 20,viste gradestokken noen helt annet.

Vi opplevde masse. Hadde leiebil i noen dager og reiste litt rundt og så forskjellige steder og så var vi på en utflukt. Da kjørte vi buss fra sørspisen av øya til nordspisseen og fikk oppleve de fire klimaen ,som er på øya. Fikk høre mye intresant om øya,så jeg er helt hekta og vil tilbake til neste år. Så nå i løpet av uka,blir det bestilt tur dit neste år i tre uker i februar. Gleder meg allerde.

Gullgutten storkoste seg,synes det var helt herlig å se hvordan han koste seg på turen. Det eneste han likte ikke varmen så godt,så på det varmeste måtte vi være inne. Vi må jo ta hensyn til ham også.

Har jeg fortalt nok?*Ler*

Hvordan går det med deg da?

Høres ut som dere har hatt en kjempefin tur. Har selv vært på Grand Canaria for noe år siden, og jeg syns også det er kjempefint der.

Med meg er det sånn passe, blir lei å ha vondt i bekkenet hele tiden. Men, det er jo såå deilig at det går mot lysere tider. Alt blir liksom litt lettere da.

Ha en flott dag :-)

Helt enig med deg,alt blir lettere når det er lyse tider,men jeg liker også mørketiden. Synes den også har sin sjarm,selv om sommer og sol er det beste da.

Vi skal reise tilbake neste år og være der i tre uker,skal ringe og bestille turen i morgen jeg,samme sted og samme hotell.Synes det er greit å vite hva vi kommer til,når vi har med oss en baby.

Håper du har hatt en fin dag og at kvelden blir fin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...