Gå til innhold

Motivasjon/Arbeidslys hvor er du???

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen motivasjon til å jobbe nå, teller ned timene til jeg kan gå hjem. Det er så utrolig kjedelig, og det blir laaaange dager. Husker at jeg var litt sånn sist også, men da kom den igjen rundt 2 tri. Er nå 14+3. Flere som har det sånn? Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136825339-motivasjonarbeidslys-hvor-er-du/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Jeg er i uke 14 nå og jeg har det akkurat som deg. Jeg er så slapp at jeg bare så vidt kommer meg opp om morgenen. Og helt utkjørt når jeg kommer hjem fra jobb. Det kjennes ut som om jeg aldri skal bli bedre.

Fælt å si det, men heldigvis så er ungene syke nå så jeg får et par dager hjemme. Føler ikke at jeg er syk nok til å sykmelde meg.

Jeg skal ha mitt tredje barn nå og kan ikke huske at jeg var like slapp de to forrige svangerskapene.

Kjenner problemet. orker ingenting for tiden. Ble syk denne uka, og syntes det var helt greit. Vanligvis hater jeg å være syk, kjeder med i hel. Men nå var det nesten deiligt. Håper det kommer seg. Har lyst å ha et friskt og aktivt svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...