Gå til innhold

Nervøs...

Anbefalte innlegg

ja,ja.. i dag skal jeg da til JM, og håper hun tar ting litt mer på alvor enn legen min. Men spent på hva hun sier, evt gjør (svigermor er overbevist på at de kommer til å legge meg inn)

For de som ikke kjenner historien, her er de korte trekkene:

Har proteiner i urinen igjenn, men vet ikke hvor mye. Legen sa bare at de adde "økt en del" (var +1sist hos JM) men ville ikke gjøre noe med det (dyrking etc) for han trodde ikke det hjalp meg noe.

Har også høyere blodtrykk.(hadde sv.forg. med nummer en)

Han ville heller ikke høre på de andre problemene jeg har i dette sv. sa bare "ja, maen du har jo en fra før, så dette går nok bra". Men er nå så sliten at jeg ikke klarer å ta vare på "storebror" på genhånd, og sambo harmåtte lutte på skolen =(

Er nå så møkk lei hele graviditeten at jeg ikkke vet hvor jeg skal gjøre av meg.

Konstant stuptrøtt, men får ikke sove.

Sliter med hodepine og hlsbrann (og kvalme grunnet halsbrannen)

Konstant hoven i ben og hender (kan ikke lengre gå med ringen min etc)

Store problemer med bekken/hofte/rygg (problemer med å bevege meg generelt)

Oi, ble mye syt og klag dette her... (men godt å få tømt seg litt)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136825310-nerv%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei Lady Luck!

Det høres ikke greit ut. Vi er jo avhengig av at lege/jordmor tar oss på alvor. I og med at du har vært gravid før og kjenner symptomene høres det litt uansvarlig ut av legen din å avfeie deg. Håper jordmor er litt mer lydhør. Det er jo viktig at de hører på oss som er gravide, vi kjenner tross alt kroppen vår best.

Min lege er helt fantastisk, og tar aldri noen sjanser. Sier også at det er mor som kjenner sin kropp best. Syns det er en riktig holdning.

Ett lite råd fra meg: Om du går til jordmor og ikke får noe særlig respons og fortsatt er nervøs, så kan du jo ta kontakt med føden der du hører til. Det er bedre at du får en uttalelse fra dem og kan bli litt roligere.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136825310-nerv%C3%B8s/#findComment-136825556
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...