Gå til innhold

Et lite MIRAKEL!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok endelig mot til meg og tok CB digitaltesten jeg kjopte i gaar -og der spratt det opp GRAVID for jeg rakk a tenke meg om. Jeg kan bare ikke tro det!!!! Det er et mirakel, etter 2 aar med hyl&skrik, og vaart 2. icsiforsok. Kan det vaere mulig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastisk:) Gratulerer så mye!! Kan tenke meg det er uvirkelig nå:) Kan jeg spørre om du har merket noe spesiellt i rugetiden?

Skrevet

Gratulerer da..Dette blir spennende ..Haaper alt gaar bra og at du faar gullet du har venta paa!!

Skrevet

GRAUTLERER!!!

Så utrolig gøy at du lykkes. Lykke til videre.

Skrevet

Så fantastisk bra, men det var vel egentlig dette vi var enige om var det ikke ??

Så nå slipper du å pakke kofferten og dra til USA, heldiggrisen hehe

Skal teste om et par dager, men tror nok ikke jeg er like heldig, i så fall er det jeg som drar til USA

Stor klem

Skrevet

Gratulerer så mye. Gleder meg å høre at det klaffer for noen.:)

Masse lykke til.

Skrevet

Gratulerer så mye! Kjempegøy:-) Er det bare ikke helt fantastisk? Hører ikke til her inne lenger, men syntes bare det er så morro dere her inne blir gravide! Utrolig masse lykke til videre:-)

Skrevet

Gratulerer!! Nå ble jeg glad!! Var jo ca likt med deg på forsøket før jul tror jeg. Jeg er igang med 2. icsi og håper jeg kommer etter deg:-)

Nyt dagene!!

Klem

Skrevet

Tuusen takk, snille dere!!

Jeg kan bare ikke fatte at dette er MIN tråd, det er totalt uvirkelig!

Men de ringte nettopp fra Medicus, og jeg har hcg på 120, så jeg må vel nesten bare tørre å tro på det.

Christiane; det skal bli en sann glede å melde avbud til det USA-bryllupet, og jeg krysser fingrene hardt for at det ikke blir noen tur på deg helller!!!!!!!!

Og Abelone, TVI TVI til deg når du tester. Det er dette forsøket her som gjelder, vettu!:)

Av symptomer merka jeg veldig lite i rugetida, derfor var jeg veldig negativ til hele greia. Tok meg til og med et halvt glas vin en kveld jeg var sikker på at alt gikk i dass (hysj hysj!!)

Men nå fra helga, altså fra rugedag 12 ca, fikk jeg skikkelig mensmurringer, særlig på kvelden, og jeg merker som regel aldri noe til tr før den er i gang. I tillegg fikk jeg en enorm sultfølelse på kvelden, helt merkelig, både sulten og uvel på en gang.

Dette kom enda mye sterkere i går, som var rugedag 15 og egentlig første dag "på overtid." Begynte også å merke det i puppene i går, de ble tunge og rare, ikke helt på samme måte som før tr, men litt lignende. Og så stikker det i magen.

Men konklusjonen må bli; det er fult mulig å lykkes sjøl om man ikke kjenner symptomer tidlig, det er først rundt ikm det virkelig skjer noe her vertfall.

Ønsker at dere ALLE får oppleve dette her SNART, det er bare helt uvirkelig og sprøtt, på en superbra måte!!!:)

Skrevet

GRATULERER!!!!

Er det ikke en merkelig følelse?etter så lang tid,

eg er i uke 15 og det har ikke gått opp for meg enda.

Masse lykke til!!

Skrevet

Så fantastisk, gratulerer så mye:)

Skrevet

En fantastisk hyggelig lesing:-) Gratulerer så mye!!

Skrevet

Gratulerer :) Får håpe på et flott svangerskap uten altfor mange plaget :) Men jeg regner med du gladelig er litt kvalm og "bekkenløs" for den lille skjønnheten som vokser inni deg :)

Skrevet

Gratulerer gratulerer!! Spennende å følge med hva som skjer med andre i samme situasjon. Det er håp for oss alle. Må bare spørre hva betyr egentlig IKM??

Skrevet

GRATULERER LilleVakreAnna!!

Det må jo ha vært helt fantastisk å ta den testen og så se "gravid". Iallfall når du hadde mistet troa litt.

Håper kortregimet mitt også gir samme resultat :o) Uttak på torsdag.

Skrevet

Gratulerer med din lille spire :o) Lykke til,videre :o)

Skrevet

Gratulere så masse. Må du ruge godt på lille,være skikkelig høne mor.

God varm klem :)

Skrevet

GRATULERER!!!!! Så artig!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer :-) Masse lykke til med svangerskapet. Håper vi alle kommer etter fort.

Skrevet

HURRA!!!

Det er fantastisk!

Fortsatt go'ruging:-)

Skrevet

Heia Lille Vakre Anna, gratulerer så masse masse!!!

Har ikke orket å se innom her i det siste, vært så spennt selv og så fikk jeg positiv test i dag! Tør nesten ikke tro det! :)

Nå får vi bare stelle godt med oss selv og ruge så godt vi kan, håpe det klamrer seg fast hos oss begge!!

God klem

Skrevet

Tjohoo! GRATULERER! Det var gøy å høre. Vi andre kommer rett etter! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...