Gå til innhold

Ketolyse-svetter som ein gris på trening!!


nattinatt

Anbefalte innlegg

Svetter masse ellers og då,men no er det ekstremt,og kjenner kroppen ikkje har den gutsen som den pleier.Men sidan formen er ganske bra frå før,så går det jo.Men det er verdt det,for pila på vekta er på vei ned.

Er det andre som og opplever det same under trening??

Blir spennende framover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for svar!!Ja eg regna med at det rett og slett var fordi eg forbrente meir no,og eg fortsetter vel med trening,men vil nok heller trene litt sjeldnere,og litt roligere trening.Og gå litt meir tur med hunden igjen he he.Ja det er jo berre supert dette her,sånn god mat,gler meg jo til måltida,og så går jo pilen på vekta berre nedover!!Og det er ikkje mykje av det eg har prøvt tidligere som har virka.Så eg vil sei at det hjelper jo meg og som ikkje har over 10 kilo å ta vekk.Og så får eg ,når boka kjem,lese nedtrapping etter kuren, slik at ting blir rett denn egangen.Veldig greitt med at ein må passe på å halde seg i ketose,for ein kan ikkje sluntre unna heller då he he.Det ser ut til at eg på ca ei veke har tatt av nærmere 3 kilo,og det er jammen eg fornøgd med!!!Håper de neste 5 kiloa går like greitt og då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...