ory Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Hei, Noen som har provd 3D ultralyd? er det bra? Hva mener dere om å ta flere ultralyder? Noen sier det kan vaere skadelig?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Hei Jeg har tok 3d ul sist jeg var gravid,og det var verdt hver krone,kommer til å ta det denne gangen også- Jeg ser ikke noe fare med å ta flere ul,da det kun er noen få forskere som mener at dette er skadelig. Hadde det vært det minste hold i dette,tror jeg at helsenorge hadde snappet dette opp og ikke tilbudet alle graivde ul i uke 18-20,fordi helsenorge vil jo gjerne spare penger der de kan og dermed hadde de brukt dette som argument, Jeg har ikke forsket på det,men dette er hva jeg tro. I begge mine to forrige svangerskap,har jeg tatt mange ul,(sist tok jeg to ul selv,da jeg var nervøs den ene gangen og andre gangen på grunn av at jeg ønsket 3d) og der er ingen skade på mine barn. Dette sier jo ikke at det er trygt,jeg kan jo ha vært heldig,men som sagt min overbevisning er at jeg tror at helsenorge hadde vært fort ute,hvis det var farlig. Jeg er vel kjent som hysterisk,når det gjelder ting og tang med gravidteten (her på disse sidene),men jeg er forsiktig av kjærlighet til barnet. Hva du øsnker å gjøre og hva du tror på,kan bare du svare på. Veldig vanskelig mange ganger da,de lærde strides i så mangt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå