Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Hei.. har en jente på nesten 5,5 mnd..legger hun ca kl 20,.hun klarer ikke å sovne selv å er vant til å bli busset i søvn.men nå prøver jeg vende hun av med dette å har prøvd både i dag å i går å ikke ta hun opp av sengen når hun griner, men bare prøve å trøste hun så gå igjen. når hun gjerne har sovnet går det bare en halvtime før hun våkneri gjen å skriker. men problemet er at hun griner veldig mye i søvne mens hun har smokken, blir rolig når jeg holder hun i hånden men en liten stund etter jeg er gått, begynner det igjen. Jeg prøver å latt hun ligge å grine litt før jeg går inn for å lære hun at hun ikke blir tatt opp lengre å busset i søvn.. hun kan holde på son som dette til rundt kl 23.00 men når hun da har sovnet sover hun gjerne til 7.. hun sover heller ikke mye på dagen, gjerne en times tid fra rundt 12 å kansje rundt en times tid før middagen som hun får rundt kl 16..noen som har noen råd om hvordan jeg skal få hun til å sovne av seg selv? og hvor lenge kan jeg latt hun grine før jeg går inn iome at hun bare er 5,5 mnd gammel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå