Bungy Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Var så heldig å få ligge litt i badekaret på Storken sist - helt til det var full åpning - da måtte jeg desverre ut av det varme, deilig vannet. Noen som vet om man kanskje får føde i vann på Storken (hvis der er ledig akkurat da)?
Swan Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Syns jeg har hørt noe om at det spørs hvilken jordmor som er med under fødselen. For jordmora må være kvalifisert for vannfødsler for at en skal få føde i vann...
--niffi-- Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Å. Jeg hadde håpt å få føde i vann på Storken, jeg. Men nå ser jeg av et annet innlegg her at det ikke engang er badekar på Storken pga ombygging? UFF!
Bungy Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 Jordmor fortalte meg at de nå har fødekar på KK (usikker på om det står på Storken eller Føden) - men HVIS jordmor på vakt har "utdannelse" innen vannfødsel - så kan du være heldig ;-) Jeg kommer til å bare ha det som en drøm - så får det heller bli en veldig hyggelig overraskelse om det går. Før hadde de store badekar (ikke fødekar) på fødestuene på Storken - nå er det badekaret på et bad som ikke er tilknyttet stuen - men det er jo korte avstander ;-) LYKKE LYKKE til - jeg må holde meg i spenning noen mnd til.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå