En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Min venninne stripet håret mitt, under hadde jeg det mørkere, og dette er nå blitt rødt!! Jeg har en hårfarge til her, men dette er ikke bleking (det var det vi brukte første gangen), det er vanlig lys blondfarge. Kan jeg bruke den, eller vil den ikke klare å dekke over det røde??
ateena_k Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 vis håret ditt er farget før kan du ikke bruke lysningsfarge. bleking på mørkthår blir først rødt så orange-gult-hvit. så blekingen var høyst sannsynelig for svak for ditt mørke hår. eneste jeg an anbefale deg er å dra til frisøren elller farge det mørt igjen. -Frisør
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Det var farget fra før ja.. er det ikke en enkel og billig kriseløsning man kan gjøre da?
77modell Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Kan no kanskje prøve å stripe det en gang til da! Med ei sterkere bleiking.
Zyan Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 enkel og grei kriseløsning..hehe, gjør som jeg måtte.. ta på HAD...og dra på jobb... fikk tak i frisørtime i arbeidstiden...
spurvemamma Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Hadde det kun vært rødskjær kunne Joico lilla sjampoo dempet det noe. Det skader ikke å prøve. Så ville jeg stripet hos frisør etter å ha kuret det skikkelig noen ganger.
tante grusom master of law Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Du må ta i en askefarge for å dempe de gule pigmentene! Lys askeblond. Det blå i askefargen neutraliserer de gule. Kan være at du må gjøre det flere ganger.
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2008 ok, takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå