Krøllefrøken Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Noen som har denne vognen og er fornøyd? Har teutonia spirit s3 nå, men synes den er litt liten.. veldig smal iallfall. +at det er umulig å komme til å kurven under. også synes jeg det er dårlig fjæring.. TFK ser ut som en solid og bra vogn !
sivuna Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Ei fantastisk vogn, alt anna enn trang og kort inni. MEN, den har også ei handlekorg som er vanskelig å komme til med sportsdelen på, dessverre... Ser det som et ganske vanlig problem med sportsvogner når du vender de forover, spesielt når det er 3hjulinger og kanskje verst hos 3hjulingene som bare er forovervendte som denne.. Men ellers er jeg veldig glad i vogna, etter å ha brukt den i noen få dager... Håper jeg forblir fornøyd! Har lest svært lite klager om den her inne, unntatt om handlekurven, pluss de som synes den er stygg og sånt tull..
Krøllefrøken Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2008 godt å høre at noen er fornøyd den ser iallfall veldig ålreit ut! godt med en vogn som det er litt plass i synes jeg.. dumt det med handlekurven, men siden det er et problem for alle 3hjulinger er det ikke så mye å gjøre med det! for et fint navn du har på gutten din
sivuna Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 ganske sikker på jeg synes den er verdt trøbbelet med handlekorga, men er nok mer plagsomt om en skal på langtur en dag med mye tungt.. Er nok mye bedre plass når du har på hardbagen da, og d var vel på den tid jeg også brukte den plassen under mer. Hadde da en basson med stooor plass.. men ville absolutt sjekka den litt godt selv før du evt bestiller den et sted, lett å bli skuffa av å bare følge andres meninger.. og denne handlekorga ER trang å komme til altså.. men igjen; ellers er vogna fantastisk god. jonathan sitter som en konge og sover som en engel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå