dritgrei hei hei! Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 hmmm... jeg likte en gang ylvis.... nå er jeg litt usikker... er ikke dette latterliggjøring? Jeg liker ikke helt det jeg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Jeg så dette programmet en gang og jeg satt igjen lettere sjokkert over hvor utrolig mange rare mennesker de har klart å spore opp........Kanskje tittelen skulle vært Verdens Rareste eller Verdens Snodigste eller noe sånt???
dritgrei hei hei! Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 jo og sånn stratet det hele... med fine rare mennesker, men etterhvert så syns jeg det har blitt latterliggjøring av mennesker som kanskje burde vært beskyttet mot å bli vist på tv, og beskyttet mot å bli ledd av... det burde jo vært et varmt og kjærlig program, også syns jeg ikke de er så varme med alle.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Nettopp slik oppfattet jeg det!! At de hadde sporet opp snålinger for så å drite dem ut offentlig og slikt liker jeg overhode ikke..... Nå har jeg bare sett et program, så mulig jeg tar fullstendig feil, men jeg var litt sjokkert husker jeg.......det var den gangen med han som MÅTTE ha trange bukser blant annet......og en eldre oppfinner som bannet og svor.......jaja....
Karomamma Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 AKKURAT den følelsen har jeg også!! Synes de to første programmene var artige, men så har de liksom ikke funnet flere fine profiler... Det jeg har sett senere, har vært rett og slett trist å se på. Jeg får bare vondt av dem.... Men sørlendingen med de trange jeansene er morsom, da. Hahahaha!
Lupinia Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Jeg er ikke imponert over programmet. Jeg kjenner litt til en av dem som har blitt portrettert, og det var bare trist å se på det programmet. Rett og slett latterliggjøring. Liker dem bedre på ei revyscene ja.
Reveenka Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Helt enig! Jeg så bare ett program, men satt også igjen med følelsen av at de gjorde litt narr av folk bak ryggen på dem - det var noen blikk som ble sendt, himling med øynene og sånt. Savnet også at programmet hadde blitt lagd med litt mer varme - at vi hadde smilt MED dem i stedet for AV dem.
Lupinia Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Ja, det hadde gjort den store forskjellen! Synes det er veldig bra at folk tørr å være litt anderledes enn gjennomsnitttet jeg, men jeg kommer ikke til å se på flere av disse programmene. Synd de har vinklet det slik, ellers kunne dette blitt en veldig bra programserie.
Reveenka Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 Ja, det tror jeg også! Men det fins jo egentlig allerede et slikt program kom jeg på - det er det som går på NRK1 og heter "der som ingen skulle tru..." ! Et litt annet konsept, men det programmet syns jeg er litt morsomt! Der er det jo gjerne folk som er litt annerledes/har valgt andre måter å leve på - men de blir behandlet heeelt annerledes enn i ylvisprogrammet. c",)
dritgrei hei hei! Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. februar 2008 ja for der respekteres valgene, og de blir sett på som helter fordi de faktisk tør å bo på steder, eller å gjøre ting som amn ikke skulle tro at folk kunne.... ylvis, ler av folk - jeg blir trist av det.
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 Jeg såg noen programmer, kjenner til han ene som ble med å han likte seg ikke,han følte at de bare var ute etter å drite han ut....:0( Er nok en stor forskjell på ylvis karene og Oddgeir Bruaset som lager, der ingen skulle tru.....Det ene programmet skal vise "merksnodige" mennesker, mens Bruaset, vinkler det til folka som er med sin fordel...
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #12 Skrevet 12. februar 2008 Jeg liker heller ikke dette programmet. Synes det er mobbing av mennesker som er fine og rare. Husker den ene gangen de var hos han med evighetsmaskinen. Det hele ble sykt flaut for mannen var så kunnskapsrik og flott, men ylvisene skulle bare hetse og lage moro av det.. De ble jo satt grundig på plass, men jeg liker ikke å se sånne programmer, nei
Graciegirl Skrevet 12. februar 2008 #13 Skrevet 12. februar 2008 Er også veldig skuffet over ylvisbrødrene. Ser ut som de har fått frie tøyler og tilgang på nødvendig utstyr/teknisk bistand. Alikevel klarer de å søle det skikkelig bort. De første programmene var ikke så ille. Tenker at "Norges rareste" ville vært en mer treffende tittel. Sluttet etterhvert å se på fordi jeg opplevde at flere og flere av de som ble intervjuet ble gjort narr av. I tillegg føler jeg at en del av de som stiller opp ser ut til å trenge hjelp, ikke publisitet. Lurer på om de som stiller opp får se/godkjenne det ferdige programmet før det sendes.
peonererfine Skrevet 12. februar 2008 #14 Skrevet 12. februar 2008 Likte programmet i starten, men nå har de på en måte møtt nok folk. En dame som samler på ugler er ikke sååå spennende. Men syns de gutta er veldig søte og sjarmerende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå