Gå til innhold

hvordan aktivisere babyen? leker...

Anbefalte innlegg

Min lille gutt på 11 uker har begynt å få såå mye energi! Han hoier og smiler og beveger seg fort og mye-ser ut som om han trener til maraton :) Tenker kanskje han trenger å kvitte seg med litt energi..Så lurer litt på hvordan jeg kan aktivisere ham, leke med ham? Hva gjør dere? Har dere begynt med leker? Har jo babygym, men kan jo bli litt ensformig kanskje..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136823395-hvordan-aktivisere-babyen-leker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ligger ved siden av henne og holder rangler foran henne, nå tar hun tak i dem og tar dem til munnen, men klarer ikke holde fast. Ellers så ligger vi å skravler, legger henne på mage. Holder hender nå hun ligger på rygg så hun trekker seg opp, jobber med å få henne til å være opptatt av bena. Dytter dem godt opp mot magen og holder en rangle ved tærne så hun strekker seg etter dem. (Disse øvelsene gjør fysio med henne hver uke fordi hun er litt stiv, men er sikkert ikke skadelig for andre heller) Dette blir hun sliten av....hun kjeder seg fort, så vi må stadig gjøre nye ti¨ng. Snakke med speilet f.eks...

Har det et sjal med sterke farger, senk det opp pg ned over han, det er morro. Alle inntrykk, farger, bevegelser osv gjør dem slitne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...