Gå til innhold

OK kjeder meg..... hvor mange har IKEA lamper på barnerommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har to barnerom og 5 stk IKEA lamper der inne, alle sammen barnelamper....

Fortsetter under...

Skrevet

Har to lamper, en i taket og en leselampe og ingen av dem er IKEA =)

Skrevet

1 stk barnerom, med totalt 3 IKEA-lamper. Rimelige og fine, gullet liker dem. :-)

Skrevet

Vi har også to barnerom og 4 ikealamper på rommene.

Jeg og gubben har hver sin lampe på vårt soverom, også fra ikea. :o)

Skrevet

Ingen på barnerommet, gitt. Ikke soverommet heller. Eller spesielt mange andre steder i huset.

Ser meg LITT lei av ikealamper om dagen

Skrevet

Hmm.. følte meg truffet her ja. To blomsterlamper og en leselampe på senga til snuppa.

Annonse

Skrevet

Enn så lenge har vi 2 lamper fra Ikea på barnerommet, men det blir snart mer, da vi holde rpå å pusser opp på rommet hennes. Så komme rdet et barnerom til snart og der blir det også Ikea lamper.

Skrevet

Sårri!! Jo, vi har på soverommet vårt. På nattbordet. Og så har vi et oppladbart spøkelse som det hender at havner på soverommet til mini da.

Skrevet

Bare bohuslamper her. Sikker mange fine ikea lamper også, men siden nærmeste ikea er 3 timers kjøretur, så tar jeg til takke med bohuslampene:-)

Skrevet

Her i huset har vi 2 ikea lamper på barnerommet. Men har også ikea lamper i resten av huset :) Kun en lampe i hele huset som ikke er kjøpt der, og det er en fra Biler som han fikk i gave fra besteforeldrene sine.

Skrevet

Vi har en ikea lampe på veggen og en christiania belysning lampe på komoden :)

Skrevet

Satt på rommet til snuppa når jeg begynte å tenke på dette..... har 2 stk på soverommet vårt også og jammen har vi ikke en på badet og 3 i stua.... huff ble mange det...

men ikea er kult og mindre enn en time unna :-)

Skrevet

har to ikealamper på rommet hennes, sånne rosa blomst-lamper :)

Annonse

Skrevet

2 barerom og 2 lamper. men de er på samme rommet.. =) Har 2 nattbordlamper fra ikea på vårt soverom også.. =)

Skrevet

Har forløpig bare ett barnerom. Der er det intet mindre enn 5 IKEA lamper!

Skrevet

Har en ikea lampe på veggen på barnerommet (sånn med nattlys i).

Og 2 ikea leselamper på vårt soverom:)

Skrevet

Her har de rosa blomst over sengen :)

Ellers er det nok Bohus med prinsesser på barnerommene.

Har nok en del Ikea-lamper ellers.

Skrevet

Her har vi blomsterlampe over senga til snuppa. og skulle ha vært i veien og kjøpt en sky til å ha over senga til lillemann.

Skrevet

Har en over sengen hans=)

Blått skjell:P

Skrevet

Hmm.. Minsten har ikke lys på rommet sitt.. Trur eldste har ikea lampe i taket på rommet sitt, men den er ikke i bruk da den lampa går på samme bryter som på soverommet vårt..

Er vel noen ikea lamper til i huset her..

Forrige huseier hadde dilla på ikea ser det ut som.

Skrevet

to stk, en fra barneavd. og en vanlig i taket

Skrevet

Jepp, rosa blomster her også :) Syns de er fine jeg da. Har også IKEAlamper i stua, sånne høye stålamper med hvite skjermer.

Skrevet

Har to Ikealamper på barnerommet. Rosa blomst på veggen, og rosa blomsti vinduet.. lillemor elsker de:)

Skrevet

masse ikea i hus ja.. selv om vi bor 5 timer unna nærmeste ikea ;p har har vel totalt 11 ikealamper i huset ? to på barnerommet til snuppa.. en blomst og en hjertelampe, mens minsten har ingen (enda?)

Skrevet

de har 3 lamper i hvert sitt rom...

taklampa er ikke ikea.

men de to andre de har er.... sånn spøkeleslampe og sånn blå stjernelampe som henger på veggen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...