Gå til innhold

Hvro gamle er dere/mennene deres??? U/T

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg 22 og student, han 30 og ferdigutdannet skuespiller

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir 26 i år mens han blir 32... Synes han burde pitle seg til å bli klar nå jah!

Skrevet

Vi er begge 21år. Skulle vel kanskje funnet meg en litt eldre mann så baby-gal som jeg er...hehe:P

Skrevet

Min kjære er 28, og fins ikke klar for å bli en voksen pappa..

Jeg er 23, og føler at jeg har vært klar alltid, fra jeg var et barn selv; )

Skrevet

jeg er 25 og han er 23....så litt "feil" aldersfordeling ;p

Skrevet

Åh, herregud så gammel jeg føler meg. Vi er '74 modeller begge to, vi...Dårlig tid nå, kanskje...?

• 2 uker senere...
Skrevet

lillenutt slapp av sambo er 75 mod og han har ikke tenkt til og få fingeren ut av rompa for og få barn.. men gamle nei det er dere ikke og vis du vill "krangle" om det med meg så værse god hehe sambo og prøver på han er gamel men jeg sier nei.. tenk på det som en god vin år gang.. vi blir bedre og bedre med åra snuppa... masse klemmmer

Skrevet

Vi er begge 20, og det er vel derfor det bare er jeg som er klar.. Han trenger nok noen år til på baken, selv om jeg ikke helt vet hva det er han venter på.. Vi har vært sammen i ca 4 1/2 år, så det er ikke oss han har noe problem med tror jeg. Det er jo sånn at hvis det skulle ha skjedd et "uhell" nå, så vet både jeg og han at det hadde gått fint med oss alle, men han tør ikke planlegge noe sånt enda sier han.

Skrevet

Jeg er 23 og han er 27, men har det ikke så travelt enda da. Har bare veldig lyst på en liten en;)

Skrevet

Hei..

Dra opp gjennomsnittsalderen jeg/vi da....Jeg blir 40 i sommer og samberen min er 35.. Har det kjempefint...Vi venter barn sammen nå i mai...

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg er 28 og samboer er 30

Skrevet

Jeg er 29, blir 30 i oktober og samboern min er 28.

Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp
Skrevet

Jeg er 25, samboer er 26 :)

Skrevet

Jeg er 23 og han er 32.

Han er ikke heeeelt klar.. som jeg ser at mange av dere andre også sliter med. Men nå ! nå skal jeg hvertfall slutte på p-pilla :) Har bestillt meg LadyComp i dag ! Fremskritt bare det :)

Skrevet

Jeg er 24, han er 34.

Uventet og overraskende graviditet, var ikke meningen det skulle skje nå..han har 2 barn fra tidligere ekteskap i tillegg.

Skrevet

Jeg blir 27 i år og han 33. Jeg er helt klar, han er nesten klar... :)

Skrevet

Jeg er 21, og han er 22..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...