Andrebolleiovnen Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Jeg innså at å slutte på egenhånd, klarte jeg rett og slett ikke. har prøvd x antall ganger før graviditet og etter å ha blitt gravid. Jeg meldte meg derfor på røykesluttekurs i regi av sykehuset. A-hus for min del. Det var 3 ganger med kurs kvelder, hvor vi skulle trappe ned. 3 februar skulle vi stumpe røyken for godt. Noe jeg gjorde! Nå har jeg vært røykfri over 1 uke. ny personlig rekord!!! Og det går faktisk utrolig bra!! Litt sugen av og til, men stort sett bare fint! I morgen skal vi på 2 kurskvelden etter røykeslutt, og skal enda gå 2 ganger til før kurset er helt over. Jeg tror at mye av grunnen til at jeg nå har klart å bli røykfri er gruppepress situasjonen. I forhold til de andre gangene jeg har sluttet på egenhånd, og sprukket etter 3-4 dager. Har du ønske om en røykfri hverdag. Anbefaler jeg virkelig kurset! Det koster 1000 kr. Men det er det verdt!! Jeg hadde sikkert røyka opp de penga til nå om jeg ikke var på kurset likevel. Bebisen min har det sikkert mye bedre også:oD Og jeg vasker meg ihjel, for det lukter noe innmari røyk i leiligheten, til og med i de vaska klæra i skapet luket er det!! Og med DEN nesa fra før, ble luktesansen dobblet etter at jeg stumpa røyken og.
Andrebolleiovnen Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. februar 2008 2 uker røykfri!!! Og det går bedre og bedre dag for dag!! Er nesten ikke røyksugen lenger. Lukter bedre og gleder meg over å endelig tatt kontroll over min uvane jeg endelig vill bli kvitt!! Men som jeg for noen uker siden var usikker på om jeg ville og kunne bli kvitt!! Men joda!! I'm a survivor!!!
Andrebolleiovnen Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 3 uker og 3 dager siden jeg sluttet å røyke!! De 1000 kronene kurset koster er verdt penga!! Jeg hadde ihvertfall røyka opp 1300 kr til nå. Og jeg hadde sikkert ikke fått vaska huset så rent som det er blitt her nå heller. Må lukte bra her til babyen kommer:o) Går vannvittig bra!! Stolt av meg selv!! Og mareritt om røyk blir stadig mindre!!
Andrebolleiovnen Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 Er det noen andre som har erfaring fra røykesluttekurs? Eller som jeg har inspirert?? Bare nysgjerrig:)
Andrebolleiovnen Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2008 Da har jeg jaggu meg klart å være røykfri i 1 mnd!!! Det går så det suser:)
hope<3<3 Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Du er god altså!!=) I morgen blir min første røykfrie dag. Hoster og harker som en gris av røyken så nå er det stopp.SKAL klare det selv.SKAL være røykfri for mine kommende barn!!!SKALSKALSKAL!
Andrebolleiovnen Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2008 Da har jeg vært røykfri siden 3 februar!! Kjempestolt av meg selv, og guri så lett det egentlig har vært!! Jeg har prøvd å slutte x antall ganger før uten hell. Men dette kurset gjorde underverker! Jeg har ingen planer om å gjennoppta røykinga etter fødsel. Huset lukter rent, klæra lukter rent. Det er rett og slett deilig å slippe å tenke på denne røyken jeg må ta før jeg kan gjøre ditt og datt. Eneste jeg gruer meg for er når jeg skal ta meg et glass vin etterhvert. Vil jeg klare å motstå fristelsen da??? Jeg håper og vil gjerne håpe og tro det.
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Så fantastisk at du nå er røykfri. Jeg har selv 3 måneders jubileum idag, og synes det det å slutte å røyke har gått mye enklere enn jeg trodde. Har ikke brukt noe hjelpemidler, bestemte meg bare at NÅ slutter jeg, og det var det !! Hadde aldri prøvd eller villet slutte før så har gått over all forventning. Skulle gjort det for lenge siden. Jeg synes også at det er deilig med frisk luft hjemme, klær og hår lukter ikke røyk lenger og jeg er blitt FRI !! Tenker ikke på røyk lenger så har nå tatt kontroll over eget liv føler jeg. Røykte forresten hver eneste dag i 17 år før jeg kutta. Lykke lykke til med nært forestående fødsel, og et fortsatt røykfritt liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå