Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Skal jeg ta på han en up&go bleie om natten eller er han for stor?
KristianL Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Hvorfor skulle han være for stor? Om han tisser på seg om natten så har han jo behov for å bruke bleie da. Svaret på spørsmålet ditt er ja, det er vanlig av 4 åringer fortsatt sover med bleie på seg om natten. Et barn karakteriseres ikke som sengevæter før i 6 års alderen, nettopp fordi det frem til denne alderen er veldig vanlig at barn tisser på seg om natten. Så føler du for at han bør sove med bleie på seg, så er det jo en grunn til det, og da er det bare å finne frem bleiene spør du meg.
KristianL Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Så lenge bleiene passer han, så er han vel ikke for stor? Skulle de være for små så finnes det større bleier dere kan bruke på han også.
sussi32 Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 hei min sønn på snart 4,bruker bleie om natten.han tisser mye om natten,så je synes det er best.Har prøvd uten også men da bare våkner han om natten fordi han er bløt,mye styr med skifting på han og senga.blir dårlig med søvn på begge,kan skje opp til 2 til 3 ganger om natta.
ak24 Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Min sønn på natten tisser også,han er 4 år. Vært tørr på dagtid siden han var 2 1/2 , men klarer ikke på natten. Bleien er kjempefulle. Så vi får ta tiden til hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå