Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har lagt på meg 17 kilo!!! Er i uke 36 jeg også.... Så nå er jeg 89 kg, ny rekord!! Jeg la på meg 18 kilo sist jeg var gravid så det blir vel ca det samme denne gangen og da gikk det heldigvis av etter fødselen. Men la på meg da jeg gikk hjemme med babyen og de kiloene ble jeg ikke kvitt før jeg ble gravid på nytt så i denne permsjonen skal det trenes!! Har bestilt rolig baby..........

Er i uke 37 og har lagt på meg 14 kg... 2mer enn jeg hadde tenkt til totalt, men det er tydeligvis masse vann. De sokkemerkene rundt anklene når kvelden kommer og gifteringen hviler pent i smykkeskrinet inntil videre:) håper ikke det tar så lang tid å gå de ned igjen. Mannen min jobber 2,5 km unna så planlegger å trille på besøk i lunsjpausene hans, 5 km rask gange om dagen skal vel gjøre susen:)

Annonse

Annonse

Er 36 uker på vei. Veide 63 når jeg ble gravid, veier .... 88 nå, UFF!! 25 kg og ennå ikke ferdig! Men har gått konstant på diett i 3-4 år Og har vel slippi meg litt vel løs nå som jeg er gravid... Men vi som får i mars er jo veldig heldig og kan trille masse koselige turer relativt fort, så jeg skal nok greie og gå det meste av:-) Det er jo verdt noen (mange) ekstra kg når man ser resultatet av det, en liten nydelig baby:-)

Er i uke 35 og har lagt på meg 10 kg. Helt greit, selv om jeg kanskje kunne ønske det var litt mindre. Tror det stort sett sitter på magen, kjenner at jeg har fått et lite lag ekstra rundt hoftene også, men det må man vel regne med :o) Hadde et mål på totalt 12 kg, ser ut som om det skal holde hardt - men får være litt ekstra flink nå på slutten. Håper det ikke samler seg opp for mye vann de siste ukene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...