Gå til innhold

Vanlig med mye utflod i begynnelsen av graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 4 dgr over ikm og i tillegg til murringer og rar følelse generelt i hele kroppen har jeg MYE utflod, er dette et tegn?

Fortsetter under...

Skrevet

kjennes ut som om det renner.. som tr.. noen som har opplevd det samme?

Skrevet

er helt vanlig ja:) slle opplever d forskjellig men økt utflod er helt normalt!

Skrevet

takk, håper det stemmer :) Er ikke vant til å ha mye utflod serdu, men man kjenner vel ekstra godt etter også nå når muligheten for å være gravid er der :)

Skrevet

ja gjett a! er en hel gjeng her inne som kjenner så godt etter at det er fælt! noen tør ikke kjenne heller,hehe man blir jo såå spent!!åsså er vi rimelig mange som vil føle oss veldig dumme om mensen kommer når vi har hatt så mye "symptomer" hehe:-)

men får håpe vi alle havner i samma båt!-inn til 1 trimester:-)

har du flere symptmer?når har du ikm?

Skrevet

Hehe, ja synes det er litt morsomt også jeg, spennende å følge med alle :) Faren er jo at man blir så sykt hekta, tenker konstant på det! Godt å få spruta litt ut her :)

Jeg skulle hatt tr rundt 7 feb så er jo noen dager på overtid. Testet dagen før ikm, men den var veldig negativ så tørr liksom ikke å teste igjen selvom jeg har veldig lyst!

Har veldig mensmurringer, hatt det lenge nå i perioder,(noe jeg aldri har hatt før) føles som om mensen skal komme hele tiden, men så er det bare den "tykke" hvite utfloden som kommer, hehe. Eller har jeg ikke sånne soleklare grav. symptomer- bortsett fra at jeg er konstant trøtt!! Hehe, off nej hva tror du??

Fortell om deg, symptomer?? ikm??

:-)

Annonse

Skrevet

Hei igjen:) jeg tror du er gravid jeg,du har jo iallefall symptomer!

:) når har du tenkt å teste deg?er spennende da! er veldig nervepirrende å teste, for man får svaret så innmari midt i fleisen!hehe:-)

jeg har skikkelig halsbrann, det kommer jo av det gravid hormonet, sleit med det forrige svangerskap oxo men ikke før slutten da men kan få det tidlig oxo så nå lurer jeg fælt, har hattt masse stkninger og murringer å altmulig,litt øm i puppene oxo men alt dette kan være fordi jeg fikk nettopp mensen tilbake etter at jeg trappet ned amming. Er jo ett år siden jeg fødte nå så jeg kjenner ikke kroppen min helt igjen ang alle disse mens smertene, så jeg er kjempespent! å nå er det ikke mange dagene igjen før jeg kan teste heller.. bestile fra billigetester igår å jeg måå jo bare teste da ! hehe:) kjenner du noe mere idag da?nei seriøst du er gravid dermed basta:) det må du jo være:)

Skrevet

Skriver under på at man leter etter symptomer ja, og at jeg kommer til å føle meg så utrolig teit dersom tr kommer!

Her er det stadige murringer, i varierende styrke. Føler meg rimelig oppblåst også nå. Og veldig "sliten" i magen. Klarer liksom ikke å holde magen inne. Blir sliten av det.

Stusset forøvrig på dette med utflod, skjønner dere. Og her kommer det altså igjen dette med hvor UTROLIG teit jeg kommer til å føle meg dersom jeg ikke er gravid *hihi*

Altså! Jeg mener å huske at jeg uken før tr ikke har så mye utflod. Litt er det jo, men ganske lite. Nå synes jeg det er mer enn normalt, og jeg har IKM den 15. Hm....

Hadde jeg vært deg, hadde jeg forøvrig sprintet til apoteket og kjøpt en cb og testet på nytt;-) Hvis menstruasjonen pleier å være regelmessig, så er det jo ett av de sikreste tegnene da, at den uteblir!

Skrevet

Oj nå begynner jeg også da er jo over IKM, men har også fryktelig med utflod, og når jeg leste dette så tenkte jeg på at jeg igrunn er ganske tørr nedentil før IKM. Det er jeg ikke nå i hvertfall mye, blankt utflod.

Skrevet

Jeg er 3 dager over ikm, mye mensmurringer de siste dagene, har også mye utflod......har fått en soppinfeksjon tror jeg.....skikkelig ubehagelig...

Skrevet

Hei igjen!

Fortsatt ingen tegn til tr ennå, sliter enda med disse her murringene, trøttheten og utfloden! Ser også ut som om brystvortene har vokst litt i omkrets.. hehe, så var det disse her innbillingene da.. :)

1 uke over IKM nå, og klarte ikke å la være å teste nå nettopp. Ble så stresset at jeg ikke klarte å tisse jevnt i 5 sek, hehe, ble litt av og på så det kan kanskje ha innvirkning på resultatet.. tok litt tid før kontrollsenteret fikk en strek. Kan se en veldig veldig svak svaak strek helt i enden til venstre.. hehe, kan jeg enda ha håpet??

Har en cb digital liggende her så får vente i spenning til imorgen tidlig, kanskje best med morgenurin uansett selvom jeg er nesten en uke over IKM, hehe velger å tro det hvertfall!

Spennende når så mange skal teste imorgen! Håper det blir en god valentines day for alle!! :)

Skrevet

jammen hallo!!!

om du fikk en svaaaak strek så er dte jo en strek! jeg er sikker på at du er gravid jeg altså!!:-O)

kan ikke vente med å høre fra degigjen:-)kooz *blåse babystøv på*

Skrevet

Hehe, du er søt da :-) Nej, jeg er ikke så sikker jeg ass! Den streken kan du nesten ikke ta for å være en strek, hehe, går bare opp på den ene siden..!? hmm.. men det ble jo litt tull når jeg skulle teste så får håpe det var derfor :)

Spennende iallefall! Off, vil bare legge meg sånn at tiden går! Har eksamen på fredag også.. går jo VELDIG dårlig å konsentrere seg nå kjenner jeg :-)

Hvordan ligger det an med deg??

Annonse

Skrevet

åssen merker er testen?

ja skjønner, kan jo hende det ble litt tull,men den kontrollstreken som skal være der om den er helt skal testen stemme:)

du må vel teste igjen da:) du er jo en uke over ikm! halloooooOO!!! hehe:)

kjenner til det der hadde det jeg å da jeg var gravid,eksamen åh..åsså tenker man mye på om man er gravid åsså skal man lese å alt! vær glad du ikke er 7mnd på veg,klarte ikke konse på skolen elelr eksamnene jeg da pg at jeg var helt utenfor megselv, når jeg tenker tilbake er man litt i sin egen babyverden å alt annet føler man at kan vente hehe:) nei jeg stoler på den ikm'en din jeg! ta med morgenutin nestegang når du bruker den digitale testen:) da skal du se:-)***

jeg har stikninger å det er vooondt!!! har ikm lør natt til søndag! hehe for å være nøyaktig!:-o)

åsså sånn halsbrann åsså kjenenr jeg litt vondt i hoftene sånn je hadde forrige gang,ååhhh så dum j føler meg om tr kommer for jeg bare bla bla jeg har symptomer!om tr kommer sier jeg bare symptomer my ass..hehe, åsså kommer jeg aldri mere til å stole på mine såkalte symptomer igjen!:-) :-o)

Skrevet

Hehe, jeg er så sikker på DEG jeg!! Om du ikke er gravid fatter jeg ingenting! Da er det bare å gå å legge seg :)

Det var vanlig CB jeg tok.. vi får se imorgen om det lyser gravid eller inte gravid, forjævlig å få det midt i fleisen ja- om det ikke er positivt :) Jeg skal gi beskjed så fort jeg vet! Men puffen har gått litt ut ja, blir overrasket om det står gravid :)

Får gå tilbake til lesing, puuh, kryss fingrene for meg :)

Skrevet

ja vet er kjipt for man for alle baby drømmene man har hatt i flere uker blir ødelagt på 1 sek om man ser bare en strek/ikke gravid! huff men krysser fingrene for dge jeg altså:-) er *spent* :-o)

Skrevet

nå kom jeg på enting for det var ei annen her inne som fikk samma resultat som deg at streken var mer synlig på ene siden åsså som en syltynn strek?sant?

da tror jeg nok du er gravid for dt er akkurat sånn testen blir når man har litt lite hcg i begynnelsen av graviditeten:)

for om man tester å får en skikkelig tydelig strek så vil den også da være sterk blå på ene sida å svakere ut mot andre siden å danne en søyle som den vannrette streken:)

spennende nå! hcg'et dobles hverdag så kan teste igjen nårsomhelst:)klemz

Skrevet

JA! som en syltynn strek ja, helt i enden! Men den gikk bare oppover på den vannrette streken- om du skjønner.. dannet seg ikke et kryss liksom :)

Nej off, spennende dette her! Fikk litt håpet tilbake igjen nå, hihi, takktakk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...