Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 de har tenkt å kjøpe barnevogna for oss.. simo kombi med alt utstyr man kan ønske seg.. Vi er heldige altså. Får nesten dårlig samvittighet jeg.. det er jo så mye penger.. Men er selvfølgelig innmari takknemlig.
NemiW og Ravn Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Det er så godt å få hjelp. Min snille svigerfar kjøpte vogn til oss. Vi fikk velge akkurat den vi ville ha selv.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Vi fikk også vognen i gave, med alt tilbehør:) Utrolig glad for hjelp. Første barnebarn da:) Fikk også en mindre trille for en stund siden:) De er så snille:)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Heldiggriser! Hvilken farge valgte dere på vognen? Personlig har jeg falt pladask for den brune, med beige Softline inni bagen...Mmm! Gratulerer med vogna og baby :-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Dine er like snille som mine mamma og pappa sa det at jeg kunne velge hvilken vogn jeg ville ha, valgte en emmaljunga city cerox 360 med city bag pluss tilbehør! Fikk dårlig samvittighet når jeg så kvitteringa
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 vi har valgt marine med blå softline kant- og får skikkelig dårlig samvittighet når jeg tenker på prisen ja...og det har jeg sagt også.. men de vil så gjerne kjøpe vogn til barnebarnet sitt
ogladi Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Nyt det at dere har de foreldrene dere har og at de er snille. Dere skal ikke ha dårlig samvittighet for det. Selv må jeg betale selv, ingenting å hente. Men betyr ikke at jeg er misunnelig eller ser på dere som bortskjemte. Vi har ulike ressurser selv, og samme med foreldrene våre. Svigermor har dårlig økonomi og forventer null av henne. Min far har nok midler, men han har fra vi var små av lært oss å klare oss selv! Og det skal jeg jo klare. Jeg er voksen og har planlagt å få unge selv, så da må vi klare å betale det som trengs og!!!!
eirin20 Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 Jeg fikk også velge hvilke vogn jeg ville ha Valgte Brio kombi 08 mod. grå med sort understell, grå stellebag, sort paraply og sort myggnett, hvit dyne med grått mønster, sort og grå voksipose og hvitt skinn Kjempe happy! Hadde aldri hatt råd til dette selv på studielån;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå