Gå til innhold

Åssen er vekta jenter?

Anbefalte innlegg

jeg har nå gått opp 5,5 kg og er i slutten av uke 26 så er egentlig greit fornøyd med det.

Spiste veldig mye godis, men bestemte meg for at det var det slutt på så nå har jeg alltid oppskåret frukt på bordet når jeg skal se på tv... Og nam nam det er godt det...

Mye lettere og spise frukt når den er ferdig oppkuttet...

Men det er jo nå vektøkningen begynner sier de, men jeg vil ikke gå opp mye unødvendig, så passer litt på hva jeg spiser nå!!

Fortsetter under...

ja føle å æ har eksplodert..men vekta står i ro...

ja sku jo ha trent mere...men har liksom ikke tid til d...jobbe 12timers daga så når man da endeli kommer hjem vil man bare være sosial...å når man har fri har man jo 100 andre ting å jøre..hehe

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg er i uke 26, gravid for første gang og gått opp 6,5 kg. Men selv om magen er stor og fin er resten av kroppen nesten den samme ennå. Går såvidt med noen av mine gamle bukser som er lave i livet, men må nok bare komme meg over kneika med mammabukser om kort-kort tid :) Men sommange andre påpeker, det er jo bare naturlig og det er liksom helt greit å bli kalt for "tjukkebolla" osv av venner som er misunnelig på magen :D

Vi får bare nyte det, spise sunt selvsagt, men heller ikke få dårlig samv om vi tar oss en sjokolade midt i uken, det har med livskvalitet å gjøre :) Jeg tror at når vi har det bra, får småen det bra, og det tjener alle på :) Lykke til ale sammen!!

Jeg har pcos og legger i utagangspuktet utrolig lett på meg, så jeg var ganske bekymret i høst, for hvordan dette skulle gå..

Nå er jeg i 30ènde uke, og har gått opp ca sju kilo! :))))

Kjempefornøyd med det selv.

-Hadde jo litt å ta av i utgangspunktet, men den nye vekta har stort sett bare lagt seg på magen, så det er flott :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...