Gå til innhold

Dere som kjenner/har kjent tidlig liv...

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurer på noe, jeg er 14+6 og andregangs. For noen uker siden kjente jeg tydelig små bobler og muligens små dult. Dette var spesielt etter livmora kom opp. Men siste uken har jeg ikke kjent noe og er litt bekrymret. Dere som kjenner tidlig liv, kjenner dere det hele tiden eller bare inn i mellom? Kan det være at fosteret har snudd seg litt eller?

Har vært på ul tidligere og har også hørt hjertelyd..... Men er bare så engstelig, sps når jeg leser om alle som kjenner tidlig liv.

Håper dere kan svare meg:)

Fortsetter under...

heisenn:)

jeg er også annengangs og begynte å kjenne noe rundt uke 12 ca,men ikke hver dag,men i blant og noen ganger flere ganer om dagen,andre ganger helt stille. har også vært på ul og hørt hjerteslag,så tror ikke du skal bekymre deg for det i det hele tatt.

prøv heller å se på det sånn at vi er veldig heldige som alt har kjent liv såpass tidlig og at er mange som bekymrer seg for at de ikke har kjent noen verdens ting.

Lykke til fremover:)

Jeg kjenner innimellom. Hvis barnet liger med ryggen til magen min, så er det jo ikke lett og kjenne. Jeg kjenner omtrent hver dag, og har gjort det siden uke 12. kjente første gang i uke 10. men i uke 13 var det helt stille og så kom det igjen. Så det er nok helt normalt.

Jeg er førstegangs da :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...