Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Er det noen som har hatt høyt blodtrykk før de ble gravide? Og hvordan forløp svangerskapet, ble det komplikasjoner, for tidlig fødsel etc.?
TrustNoOne (but Me) Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har hatt høyt blodtrykk siden tenårene ( arvelig betinget ) men er ikke mer enn 24 uker på vei, så kan ikke uttale meg om fødsel..Så langt må jeg bare oftere på poliklinikken for gravide enn andre, jeg får blodtrykksenkende medisiner og ekstra ultralyder pga fare for indre blødninger, svangerskapsforgiftning osv. Vet ikke om dette hjalp noe?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Jeg hadde lettere forhøyet blodtrykk når jeg ble gravid med sønnen min for 3 år siden. Blodtrykket gikk ned i 2.trimester, men begynte å stige jevnt og trutt i 3. tri..Fikk etterhvert påvist svangerskapsforgiftning og ble fulgt ekstremt godt opp. Ble satt igang 12 dager før termin og 10 dager før termin kom det en flott krabat til verden:-) Hva har du i blodtrykk?
*Pia* Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Jeg har variert men alltid høyt blodtrykk, har også hatt 160/110 og innleggelse på sykehuset, men jeg får ikke medisiner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå