Gå til innhold

Jeg er så redd!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært utro mot partneren min, og er gravid. Jeg var utro mot han desember, og fikk mensen som vanlig i januar. Nå er jeg gravid, og er livredd for at jeg ble gravid i desember selv om jeg fikk mensen som forventet i januar...Tror dere dette er mulig? Jeg er livredd, for jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre dersom jeg er lenger på vei enn det vi trodde nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk først hvor langt du er på vei, istedet for å bekymre deg om hvem som er faren. Finner du ut dette er du spart for mange tanker. Men,teknisk sett burde du ikke ha blitt gravid før etter mensen i januar.

Skrevet

ja men det er enda uke til jeg skal til lege. sambo gleder sg jo så masse han også, ville vært så froferdelig om d ikke va ans

Skrevet

Hvis du har mulighet for en privat UL, kan de jo fastslå hvor langt på vei du egentlig er. Prøv å se om du får en time til privat UL, så går du dit alene. I stedet for å ødelegge deg selv med masse bekymringer.

De vil jo kunne se forskjell på et foster som er kommet feks 4 uker lengere enn du trodde.

Håper det ordner seg - skjønner veldig godt at du er redd! :(

Masse lykke til fra meg!

Skrevet

PS: Jeg synes det høres rart ut om du har blitt gravid og enda hadde mens etterpå. Var mensen du hadde normal? mtp lengde, mengde osv? Hvis svaret er at mensen var som den pleier å være, så tror jeg egentlig du kan ta det helt med ro :)

Men hvis du ikke greier å roe deg med dette, så få time hos lege eller privat UL snarest! Bor du i Oslo-området, kan du sikkert få time til privat UL denne uken. Er ofte mange som avbestiller osv.

Klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...