Gå til innhold

April: Synne!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sykurset varte ca 19 timer...Det var på FU -ved siden av eldorado kino. Læreren var M Alfsen. Kjempeflink dame!! Det var arrangert gjennom sykroken. Tror ikke de har sånne kurs til vanlig. Det kosta 2000 for selve kurset. -De skal arrangere et nytt kurs til sommeren ser det ut til. (Du kan evt lese om det på sykroken..Er en egen tråd der nå hvor de har begynt å planlegge allerede..)

Sykurset var kjempekjekt!! lærte om å tilpasse mønster til ulike kropper. Justere lengden foran og bak på overdelen på kjoler/topper..

Rakk å se fint lite av tigerstaden.. Men det var nå likegreit.. Var bra sliten i går kveld.. Det gikk i ett fra ende til annen. Sov som en stein om nettene, og alt var egentlig bare gøy! Bodde på plasa..*kremt* og frokosten der var jo en opplevelse i seg selv..hehe.. Når glasset ditt var tomt så kom de og tok det vekk. Samme med fatet.. Turte jo nesten ikke forsyne meg på nytt i frykt for at plassen min var tatt når jeg kom tilbake.. hehe..

Ja, det var litt av det som skjedde.. Fikk besøk nå, så ble litt ukonsentrert...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136819442-april-synne/#findComment-136821970
Del på andre sider

er det sant?? Bor du så nærme?? åh.. Er det mulig.. hehe.. Ikke kunne dere ha smitta meg med basiller heller, for de er jeg full av selv.. :s

Hjemme hadde det gått kjempefint. Knerten hadde ikke fått i seg så veldig mye drikke, men litt, så han var i live når jeg kom hjem ;) Ungene hadde lagt seg fint og sovet hele natten gjennom. Helt genialt, for de to nettene jeg har vært hjemme nå, så har det ikke vært amming!! *juble* Gubben hadde tatt de med seg på flere utflukter og besøk, så de hadde hatt det ganske travelt forsto jeg..hehe.. Sindre hadde sovet godt på dagtid også, så det var visst null problem å reise fra de! :) Og huset var strøket når jeg kom hjem! Ingen leker eller klær som slang, og støvsugd var det også!! Og blomster og duk på bordet.. Og så hadde han og snuppa laga morsdagskort! hehe.. Kompisene hadde mobba han litt.."når ble du dame??" *knis* Men det var utrolig deilig å komme hjem til ryddig hus!!

Og så fikk jeg ros for at jeg orker å være hjemme på heltid med to små.. Han inrømte han var litt sliten når søndagen var omme... Og det var jo bare etter en helg..hehe..

Kan ikke si annet enn at det var en vellykket helg :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136819442-april-synne/#findComment-136825930
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...