Gå til innhold

male panel vegger?

storebror og junibaby=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det blir fint. Vi har nettopp malt panel i stua, og er kjempefornøyd. Lys toscana ble fargen, men her er det jo hav å velge i. Jeg synes det er fint med lyse farger, gjerne beis som viser trestrukturen under. Har også noen stygge panelplater i en gang, som jeg vil male. Men får vente litt, siden det er gubben som må male (jeg er syk). Kan ikke mase hull i hodet på han heller, hehe.

Malt panel er driiiiiitfint! På hytta til svigers har de gjort det. På kjøkkenet er det malt en sånn romantisk lys blå med litt lillaskjær. Alt annet er hvitt og mørkblått, det er så FINT!

På det ene barnerommet er panelet malt hvitt. Kjempefint!

På badet er det en behagelig orange-farge som går igjen. Den er varm, og fin, ikke "skirkende". Kjempefint altså =) (Høres rar ut den fargen, men klarer ikke forklare den bedre....)

Synes panel blir så stygt med tiden. Fint det første året, men så får det et sånn orangeskjær i seg. Jeg vil male panelet i vinterhagen vår etterhvert.

Så kanskje hvitt panel ville blitt fint? Er trappa lakket eller lutet? Blir sikkert fint uansett til lysegrått gulv =)

hehe

men hva passer til lyse gråttgulv da?jeg er helt dum når det gjelder slik hehe

Vi skal rive en vegg,og veggen innenfor der er malt panel.Men det er en annen type panel igjen.Helt rette.

blir det teit da+

maler jo alt i samme farge igjen seff.da.

Annonse

Vi valgte panel i trappegang/loftstue og kjellerstue når vi bygget hus i fjor og har malt alt helt hvitt. Ingen fargekode, bare vanlig "base". Vi liker det godt slik. Den heter LADY Tre & Panel V og er en vanntynnet oljemaling som lukter mye mindre enn vanlig oljemaling og tørker raskere. Dere kan jo også male trappa, evt bare rekkverket.

Husk kvistlakk før maling!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...