Gå til innhold

magen....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

når kommer egentlig magen? og når kan man kjenne liv og hvordan kjennest det ut? er i uke 12 nå og er så missunlig på alle som kan kjenne at det er liv og som har fått gravid mage! jeg føler meg bare feit!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe generelt svar på når magen kommer. Noen har synlig mage i uke 5, andre er 6 måneder på vei uten at det synes. Det samme gjelder tildels når man kjenner liv. Noen kjenner i uke 14, andre ikke før etter uke 20.

Så kort sagt: Det lar seg ikke gjøre å fortelle deg når du kan forvente noen av delene, dessverre.

Skrevet

Kan snakke for meg selv. Selv følte jeg magen kom rundt uke 14-15,men ingen andre så det plutselig i uke 23 sto den ut! Og så selv at det var stor forkjell..

Skrevet

Magen min kom rundt uke 14-15 tror jeg,men var litt kraftig fra før da... kjente ikke liv før i uke 19 jeg...nå venter jeg spent på spark som kan kjennes på utsida.. er 20+2 i dag:-)

Skrevet

I dag! I dag eksploderte den, eller noe sånt. Den står i alle fall rett ut og rett oppi været når jeg ligger. Kjempeplutselig:) jeg er 19. Men har ikke kjent liv ennå tror jeg, men så sliter jeg med treg mage så kanskje jeg har kjent noe men tatt det for noe annet. Hvis det går...

• 4 uker senere...
Skrevet

sjøl e æ i tredje trimester nu på onsdag, og ennu e æ ikkje synlig gravid :( liv kjenne æ hele tia da :) men e så kjipt å se på alle andre damen me kjempestor mage som abre e 4-5 måna på vei :/ va ei dama i går da som kom innom mæ på jobb på bokhandelen og sa at æ hadde en kjempefin genser på mæ, og sporte kor æ hadde kjøpt den. svarte da at æ hadde kjøpt den på Reflex for 5 min sia, men sa også at d va en sånn mammagenser, så va ikkje sikkert ho ville ha den da. å ho svarte "joda, d voks da ting her og:)" ho va 15 uke på vei :) kanskje ho indirekte sa til mæ da at ho kunne se æ va gravid :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...