Trine & co Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Hei Er det noen som har noen gode plasser å anbefale meg som tilbyr take away sushi i oslo sentrum. Helst ikke for langt unna alfarvei, ellers ender jeg bare opp med å kjøpe 2 av de brettene som man får på deli de luca. Hadde nemlig tenkt til å ha dette en av dagene i uka til middag, da vi reiser til Japan på lørdag, og dette var mitt forslag, for da vet vi litt mer om hvordan det smaker (er jo seff mye bedre der borte, men men)
Gjest -<<- Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Byens beste er på Bislett; Sushi Express - hjørnet Parkveien/Welhavens gt. Det er en kort spasertur fra sentrum. Ellers har de utmerket sushi på Nam Sushi i Sannergata, Sushihuset på Carl Berner, Sushi Deluxe i Oslogate, Oishi i Skippergata (om den ikke endelig har blitt nedlagt, de mumla noe om det sist jeg var innom) og Samurai Sushi på Tøyen. Le Meo i Pilestredet er fæl, og sushien på Deli de Luca duger bare når alternativet er en gatebod-kebab.
HappyGloria Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Oishi i Skippergata har fått ny eier som holder på med oppussing og greier, så der blir det fint. Han som lager sushien har fått positiv omtale i Dagsavisen tidligere, og jeg vet om flere som er fornøyd med sushien der. Stikk innom der du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå