Gjest Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 5 sa/ma.. kjenner at jeg ikke vil mer. venter kromosonprøver rett rundt hjørne, men noe sier jeg blir mer frustrert om prøvene sier at de ikke finner noe..skal vi fortsette og gamble? åååååååååååååå:-( kan det klaffe? noen som har mistet 5 eller mer som har fått barn? har så mye spørsmål og en lump i hjerte/halsen:-( skal til sykehuset i morgen så få nok noen svar, men kan det klaffe etter så mange? noen dette har hendt med?
mai-mamsen06+september08:) Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Syntes det var så trist å høre at du mistet igjen!! Det er jo så urettferdig...Ja, jeg mistet 5 ganger før det gikk bra og vi fikk sønnen vår. Hadde da vært gjennom alle mulige prøver og undersøkelser uten at de fant noe galt. På en måte var jeg glad for at det ikke var noe i veien, på en annen måte var det veldig frustrerende. Hvis det hadde vært "bare en liten ting" i veien, noe som fint kunne latt seg løse med tabletter/tilskudd, så hadde man jo fått et svar, og man visste det var hjelp å få neste gang. Når man ikke finner noen årsak blir det bare sån at man må prøve igjen og igjen og igjen, og så går man jo egentlig bare å venter på at det skal gå galt...(jeg gjorde iaf det..) Jeg er veldig glad for at vi ikke ga opp når jeg ser resultatet i dag, men vet ikke hvor mange ganger til jeg hadde orket hvis jeg hadde fortsatt å miste.. Alt jeg vet er at for oss gikk det bra, så man kan ihvertfall miste 5 etter hverandre og allikevel få et barn til slutt Jeg håper du får god hjelp på sykehuset i morgen, og at de kan gi deg noe svar! Ellers, som jeg nevnte på 1.tri, ta veldig godt vare på deg selv i tiden fremover!!
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 takk skal du ha, nå ble jeg mer optimistikk..begynte å tenke i adobsjonsbaner,,,..
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Kjære deg, så fryktelig trist!!! Kjenner sånn følelsen.... Men jeg skal si deg at jeg vet om en som fikk en sønn, mistet 7 ganger og ble gravid 8. gang, etter at de hadde gitt opp... Så gikk det bra!! Og jeg og min mann har jo fått ett barn og aborterer igjen og igjen plutselig, vi har jo klart det før! Alt er fint hos oss, alle prøver og u.s. Vi skal gjøre ett forsøk til med bruk av medikamenter. Dersom også det går galt snakket legen på Fertilitetsklinikken om å henvise meg til Danmark i fht immunologi. Vet ikke hva det innebærer. Vil ikke tenke på det nå! Nå har vi hatt pause siden forrige gang vi mistet. Det føles helt rart!! I snart et par år har livet stort sett handlet om å være gravid, eller forsøk på å bli det! Det er slitsomt, så litt godt å ha "fri", selv om baby er det jeg ønsker meg mest i hele verden, hver eneste dag og time nesten. Jeg har bestilt time hos akupunktør neste måned... Kanskje hun kan hjelpe, tenker jeg.... Ellers er jeg ikke så aktiv her inne for tiden, eller nå lenger kan jeg vel si... Har funnet ut at noen bekjente vet hvem jeg er her inne, og det er ikke noe særlig... Selv om vi er veldig åpne om alt dette da... Men vil liksom "ha fred" her inne.... Jaja! Vil liksom ikke skifte nick heller, for dere her inne kjenner meg jo på dette nicket så... Kjære deg. Du må ikke gi opp. En dag tror jeg vi lykkes. Tenker på deg. Klem
villavillekulla Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Har ikke vært aktiv her inne, men nå måtte jeg skrive inn for dette var fryktelig trist å høre. Føler virkelig med deg! Jeg har også mistet 5 ganger og det har bare vært helt grusomt. Nå er jeg gravid for 6. gang og er nå 14+5, noe som er ny rekord for meg. Har vært på ultralyd tre ganger, sist i uke 12 og alt så bra ut så langt. Men føler meg fremdeles ikke sikker på at det skal gå bra så kan ikke si at dette er en ”solskinnshistorie” ennå, men har i hvert fall et godt håp nå! Leste lenger nede på siden her at du hadde fått albyl-e. Jeg tok også kun albyl-e da jeg var gravid forrige gang, men det hjalp heller ikke på meg. Denne gangen har jeg i tillegg fått progesteron (pergotime og crinone) og jeg har tro på at det er dette som har hjulpet meg til å komme så langt denne gangen. Jeg har blitt utredet og det ble ikke funnet noe ”feil” hos verken meg eller mannen - fikk ikke påvist progesteron mangel, men legen mente det likevel kunne være verd å prøve. Og det er jeg veldig glad for! Synes absolutt du burde få prøve dette – jeg synes i hvert fall det var veldig godt å vite at jeg får prøve det som kan prøves. Hvis det går galt for meg denne gangen vet jeg ikke helt hva neste trekk for oss blir, men forhåpentligvis slipper vi å tenke på det…..Leser jo her inne om noen som får hcg tilskudd etc så det kan jo også være verd et forsøk. Ønsker deg masse masse lykke til videre, vet at dette er knalltøft og håper du får den støtten du trenger for å kjempe deg videre! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå