Gå til innhold

Desember: Jeg har blitt mamma igjen!! :)

Anbefalte innlegg

Var innstilt på å gå 2 uker over, slik som jeg gjorde med Martin, men lille Sarah kom på rakettfart på termin hun :) 4060 g, 52 cm og heeeelt perfekt :) Martin er lite interessert, og er mer opptatt av duploen sin han da, men det kommer vel etter hvert :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136818565-desember-jeg-har-blitt-mamma-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhh...Gratulerer så mye!!!!!!!!

Så koselig=)

Nå ble eg glad=D

Og misunnelig..hehe=) "Bare" 15 uker igjen her...Men skal møte snuppa om 2 uker på 3D ul=)

Kos dere mye!!

Mange klemmer fra

Takk! 15 uker er ikke sååå lenge da :) Syns ikke det er lenge siden jeg hadde 15 uker igjen jo...:)

3D var vi også på, kjempegøy, og veldig rart å se nå etter at hun har kommet..:)

Ja

Silje er jo fint ;-) Vi har jo en silje her. Martin ville jeg ha hvis vi fikk gutt (når Silje kom til verden), men mannen ville ikke det. Og når gutten kom, så var Martin tatt av bror min sin gutt. Men det ble jo en Marius da, men med Hans forann, hehe.

Annonse

ååååå...sukk!!!!!!!!!!!!!!!!!så kjekt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gratulerer så masse m prinsessen din.

martin blir tidsnok interesert, tro meg, hihi..så du må bare nyte de rolige dagene!!!

Her får lillesøster gjennomgå t tider, utrolig kor masse den lille kroppen finne seg i.

kose deg masse heima m gullungene dine;)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...