Gå til innhold

Treff for oslo mammaer over 30??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter barn i juni, er det noen over 30 som kunne tenke seg et bimtreff? I mitt forrige svangerskap ble vi etterhvert mange jenter over 30 som møttes til bimtreff og flere av oss er venninner den dag idag:-)

Heng dere på damer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kanskje interessert... Er 35 år, og venter første barn 5. juli.

Skrevet

Hei!

Jeg henger meg på! Venter mitt andre barn 29.mai, og runder 34 år i slutten av mars!

Skrevet

Jeg slenger meg på også, hvis det går greit? Venter ikke før i midten av august, nr. 2.

Blir 34 i begynnelsen av november..

Skrevet

Jeg vil gjerne være med!

Er 35 år, venter nr to 9 juli

Skrevet

Høres hyggelig ut;-)

Selv er jeg 31 år og venter mitt første barn 2 juli.

Skrevet

Så flott da! Noen forslag til sted og tid? For meg passer de fleste tider da jeg er hjemme for tiden.

Hva med en eller annen onsdag i tolv-ett tiden? På feks Mecca ved Akerselva, der er det plass til barnevogner også (for de som må ta med barn). Det er også et lite lekerom der. Veldig hyggelig sted, god mat også.

Hyggelig om så mange som mulig henger seg på!!

Skrevet

Hei! Jeg har veldig lyst til å henge meg på, men jobber hver onsdag til 13.30! Jeg venter mitt første barn 25. juni.

Skrevet

Onsdager passer dårlig for meg denne uka og neste uke. Hva med og møtes på Mecca ved Akerselva torsdag eller fredag neste uka da? I 12-13 tiden?

Ellers er jeg åpen for alle mulige forslag!

Håper vi får til et treff snart!!!

Skrevet

Jeg jobber 100% og har ikke mulighet for å møtes til lunsj. Tidligst kl. 16 for meg.

Skrevet

Siden flere jobber, kan vi godt møtes en dag på ettermiddagen!

Skrevet

Jeg er 32 år og venter mitt første barn, men det er ikke før i september. Hadde vært koselig å bli kjent med noen;-)

Skrevet

Hadde vart koselig m over 30-treff! :) Venter førstemann i juni, men jobber 100%, så ettermiddag / kveld hadde vart perfekt!

Skrevet

Hei igjen!

Hva med et treff mandag 3.3 kl.18 da? Håper det passer for mange og kom gjerne med forlag til sted!!!

Skrevet

Jeg blir med mandag 3/3. Så utrolig koselig.. Hva med onkel Donald i Universitetsgata? Ellers er Mecca sikkert bra, er de åpen på kvelden forresten?

Gleder meg!

Skrevet

Ja, 3 mars kan passe bra;-D

Det er lurt å bestille bord, så en er sikret plass. De har åpent på kveldstid ja!

Skrevet

Hei igjen!

Da bestiller jeg bord på Mecca (v/ Akerselva) til mandag 3.mars kl.18!

Fint om dere kan gi beskjed om dere kommer, så jeg vet sånn ca. hvor mange vi blir!

Da sees vi snart!!

Skrevet

Jeg vil gjerne være med selv om jeg bor på fjellhamar.hvis det er greit?

Men vet ikke helt hvor mecca er.

Skrevet

Så hyggelig at du blir med da! Mecca ligger ved Akerselva, Østre Elvebakke 7. (Se www.mecca.no for mer info.).

Skrevet

3 mars kl 18 passer for meg og! Blir koseligt! :)

Skrevet

Jeg blir med!! Det blir kjempekoselig!!

Skrevet

Hei

Jeg vil gjerne være med. Jeg er 33 år og venter barn nr 2 i slutten av juli.

Mandag 3.mars passer bra.

Skrevet

Hei damer!

Da har jeg registrert at vi er 11 stk. så langt! Kjempebra!

Bestiller bord og legger ut info. under linken ovenfor!

Klem C

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...