Gå til innhold

Anette-du som har kjøpt barnevogn...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei til deg!!! ;)

Ja allerede, det var fordi vi var å så på, Også var den å tilbud, og den var akkurat som vi ville ha den....

Vi vet jo ikke kjønn, men tok en nøytral en... Den er litt grå, sort, rød, osv... Den passer til begge!! ;)

Men du kan jo "lage" en jentevogn om det blir jente... Det er ikke mange som kjøper en rosa vogn for å overdrive... Kjøp sort vogn feks, ha rosa teppe i, rosa leke osv... Blir så fint at:;););););););)

Klem;)

Husker ikke helt hvor du nevnte det..det var i et langt innlegg...

Hva slags merke er det på vogna da?

Jeg har lyst på Brio,den nye som har kommet i lilla...men det blir ikke så heldig til en gutt...da vil jeg ha grønn...

Må uansett vente...er så blakk!

Jeg må bare spør igjen.... Nå gikk jeg gjennom alle innleggene her for å finne ut hvor jeg har skrevet at jeg har kjøpt vogn og jeg finner det ikke.... De eneste stedene jeg har sagt det og, er på chatten... Og du skrev at det var på et langt innlegg, har bare skrevet et langt innlegg jeg.....

Sorry, men jeg lurer følt på hvor du har sett det, bynner å lure på om jeg er så glemsk... Vet jo når jeg kjøpte vogna og, og det var ingen innlegg her etter den datoen med det

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...