Gå til innhold

er 12 uker i dag :) i den siste uka har jeg kjent noen små bobler som kiler/ sprekker..

Anbefalte innlegg

dette er mitt 2 barn, så kan jo hende jeg kjenner "liv" litt tidligere denne gangen.. men allerde nå?? med førstemann kjente jeg det rundt uke 17 tror jeg.. var på ul i dag, og da sprella og bevega h*n seg som fy ;) dette kjennes ikke ut som vanlige luftbobler/ tarmbeveglser o.l, det kjennes helt annerledes ut.. noen andre som har opplevd noe sånt så tidlig??

Fortsetter under...

Jeg kjente det også tidlig med andremann...nesten så tidlig at jeg ikke "torde"å fortelle det til noen...Nå er jeg gravid med nr 3 og kjenner også disse boblene du snakker om...Go`følelse!!!!!

huff.. kjenner jeg blir sjalu når dere kjenner det så tidlig;) aner ikke hvordan det kjennes jeg, og har heller ikke hatt mistanke om at det var bebisen jeg kjenner. er 14+3 idag, håper jeg kjenner noe snart! :-) Godt å kjenne livstegn tenker jeg!

Men hvis du er første gangs fødene er det nok for tidlig enda.

Da jeg gikk med første mann,så kjente jeg ikke noe før i uke 17 ca,derfor er det så rart å merke noe alt nå denne gangen..vet ikke hvorfor det er sånn men..det er jo kjempe morro og om ikke lenge tenker jeg du også kommer til å merke noen "bobler" i magen:))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...