Gå til innhold

hvis dere hadde bestemt jentenavnet til min baby??

Anbefalte innlegg

hva ville dere valgt da..?? eller har dere foslag.. storesøter heter Malin. Selv tenker jeg på Mathilde, sambo liker Victoria. Har noen andre navn på lista som Vilde,Hanna..ja husker ikke alle.. kom gjerne med forslag.vil ha enkelt navn da det blir to etternavn. kom med forslag. klarer ikke bestemme meg..(oss)

Fortsetter under...

Annonse

Synes Mathilde er et flott navn, men synes kanskje det er litt for likt Malin.

Malin og Vilde var fint. Er ikke enig i at Vilde er for 90-talls. Vilde holder seg fint, og er ikke blitt utrendy eller harry på noen måte!

Andre forslag:

Malin og Lotte

Malin og Frida

Malin og Anja

Malin og Jenny

Malin og Ida

Malin og Ingrid

Malin og Guro

Malin og Hedda

Malin og Julia

Malin og Sofie

Malin og Synne

Annonse

Jeg liker kjempegodt Mathilde (eller Matilda) :-) Ellers er Victoria et nydelig navn! De to navnene stiller like høyt.

Hadde jeg kunne bestemt navnet på den lille jenta di, så hadde hun nok fått navnet Matilda eller Mathea :-)

åå,mange gode forslag å råd her...blir ikke noe enklere..jeg klarer liksom ikke slutte tenke mathilde/matilde.. men som noen sier,litt likt malin..men har d noe å si da??eller?? ;) det eneste som er dumt er at et vennepar av et vennepar av oss har matilde navnet..de bor på samme sted som oss, men hun er fødd i 2007..vi kjenner hverandre,men ikke på den måten at vi omgåes som venner..møtes kun hvis vi begge er til vårt felles vennepar..toppen 1-2 gang i året.. hmm..sliter med valget vi nå(eller jeg da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...