Gå til innhold

DBS barnevogner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har 4-hjulingen og har vært kjempefornøyd så langt. Men nå er vi på vei over på sportsdelen og da synes jeg at det blir veldig åpent inn til lillepia mi. Savner et stormtrekk som går litt oppover kalesjen og hadde kunne blitt festet der sånn at det blir lunt og godt. Så jeg ser for meg at jeg må bruke regntrekket en del fremover. Da blir det bedre.

Så dette bør du se på før du eventuelt velger å kjøpe vognen.

Takk for bra svar! Det var litt sånne erfaringer jeg var ute etter. Har ikke sett vogna enda, bare sett den på DBS sine nettsider. Men den falt så veldig i smak! Trenger en vogn som er lett å trille, på grus og i snø. Da vi bor sånn til.

Hvordan er den å ta ut og inn av bil? Den er ikke av de tyngste men heller ikke av de lette.

Jeg har en fire hjuling, dvs classic modellen. Er også stort sett veldig fornøyd. Bor på et sted m mye snø og liker å gå tur. Vogna er en skikkelig allroad:-) stødig og super på vinterføre og slaps! Den er ganske tung synes jeg(15 kilo) så det er ikke det beste å frakte i liten bil. Måtte begynne m sportsvogn v 4 mnd ettersom det ble trangt m pose ol i bagen. Det er jeg litt misfornøyd m. Imidlertid fungerer voksi fint i sportsdelen. Den er veldig bra synes jeg. Stødig og fin å sove i barnehage ol med. Mange synes vogna er tøff, og den har fine tekstiler. Vi kommer til å kjøpe en trehjuling også, for shopping, reiser ol. Men som 4 hjuling vil jeg si den er et godt kjøp:-)

I en barnebutikk her jeg bor startet de å selge disse for ca 1 1/2 år siden, men har nå kuttet ut pga mange reklamasjoner! Vet ikke hva som har vært galt, men de var ikke fornøyd med kvaliteten på vognene fortalte de.. Dette er en butikk som har solgt barnevogner av god kvalitet i mange år...

Har ikke noe problem med å ta vogna ut og inn av bil. Ei venninne har Brio vogna og den lånte jeg en periode. Synes ikke det var noe forskjell på disse når den var slått sammen.

Det jeg liker veldig godt med vogna er at den ikke har sånne fjæringer som f.eks. Brio. Føles som om ungen kommer til å bli sjøsyk i brio vogna fordi den fjæra så mye frem og tilbake. DBS vogna har stødigere fjæringer.

Vi har ikke hatt noe behov for å reklamere, men det er jo første vogna til DBS så den har nok en del barnesykdommer enda.

Men vi er stort sett kjempefornøyd. Den er god og stødig å bruke. Har brukte den på snø og slaps, gått tur på fjellet (var gode stier da) og tatt den med på flyet uten at den har blitt redusert i kvalitet. Den er fortsatt like god og stødig som når jeg begynte å bruke den.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...