Abelone76 Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Hvordan har det gått med deg? Jeg er spent på dine vegne og håper det gikk bra:-) Klem
♣ Christiane ♣ Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Hei Så hyggelig å bli spurt etter. Jeg er på rd 11 i dag, men har ikke store håpet igjen, da jeg vanligvis får med migrene rett før tr og den har dessverre kommet i helgen som var, så tror nok det går som sist = rett vest. Kan hende jeg tester på onsdag , ellers så er det avtalt blodprøve på fredag med mindre tr har visst sitt stygge åsyn innen den tid. Du da, skal vel igang med nytt forsøk snart hvis jeg ikke husker helt feil. ? Klem
Abelone76 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Da blir det spennende dager fremover. Skal krysse fingrene for at ikke tr kommer!!! Jo jeg starta på spray idag faktisk:-) Og håper jeg rekker forsøket før påske. Blir litt nervepirrende..riksen har stengt uke 12... så jeg håper tr IKKE blir forsinket hos meg!!!!!!! Lykke til:-)
♣ Christiane ♣ Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Da tror jeg jammen vi bytter, du kan få min tr asap, jeg vil ikke ha den, hehe Lykke til med forsøket, måtte du lykkes denne gangen.
Abelone76 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 Jepp vi bytter!! Har du testa idag? Eller venter du til fredag? Takk for lykkeønskningene. Måtte vi begge lykkes!!
♣ Christiane ♣ Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Ja ja, der røyk den planen. Testet i dag tidlig på rd 14, og den var like blendahvit som alltid. Dette blir ikke akkurat noen hyggelig valentines for å si det sånn. Faen at dette skal være så vanskelig. Lurer på hva som gjør at det ikke vil feste seg ? Ikke røyker eller drikker jeg, har til og med sluttet med kaffe. Ikke er jeg overvektig og jeg trener for å holde formen oppe. Spiser sunt gjør jeg også. Ikke er jeg for gammel, jeg har alltid optimal slimhinne og perfekt deling på eggene som settes tilbake. Alt som er galt er at mannen har litt for få svømmere, hmnmm Hva skal man gjøre egentlig ? Har et forsøk igjen på Aleris nå, får be de sende søknad til Riksen med en gang så jeg har 3 forsøk til i bakhånd. Håper det går bedre med deg
Abelone76 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2008 Nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne. At det skal være så j.... vanskelig å få dette til det skjønner jeg ikke. Håper jeg ikke kommer etter.. Så får dere heller komme etter meg:-) Det er vel ikke så lett å se frem mot neste forsøk heller nå, men dere får tenke at det ordner seg til slutt. Det er jeg sikker på. Er jo litt den samme situasjonen med oss. Min kjære har dårlige svømmere, mens det ikke feiler meg noe. Vi fikk jo inn "ikke optimale egg" sist.... Så forventningene sank da jeg hørte det. Nå har jeg satt mannen på vitaminer, sink og selen, samt at han har kuttet ut snusen (for en stund...) Så da er det bare å håpe fremover. Det er sikkert lurt å sende en søknad til riksen så har dere det klart. Er ikke så lang ventetid heller. Så får man håpe på at dere ikke får bruk for forsøkene på riksen;-) Klem
Abelone76 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2008 Og hvis du tenker at hun der kan ikke være så sunn som er oppe hele natta, så er jeg på nattevakt;-) Og det er noe dritt!! Og ikke sunt for kroppen.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå