Gå til innhold

Hvordan oppbevarer dere klær som er blidt for små?

Anbefalte innlegg

syns at det bare er kaos med di dær klærn.

Samme med klærn han bruke no. hvordan gjør dere det når han begynner og vokse ut av klærne, bytter dere hele garderoben med en gang eller går det gradvis. Blir jo så masse klær i en allerede trang kommode=p hehe

Noen tips til mæ? =o)

Fortsetter under...

Huff ja, du kan så si. Jeg bruker å bytte alt på en gang nå jeg går opp en str. Klær som er for små er en annen ting. Nå har jeg 3 søppelsekker med klær som er for små og som jeg ikke skal ha lengre... Har en flytte kasse til hver unge som jeg legger bort klær som er typisk den enkelte. Så de klærne i søppel sekkene er i tillegg til det... Men hva jeg skal gjøre med søppelsekkene er noe annen.... si det?

Jeg har sånne ihopleggbare kurver stående under skapet, så etterhvert som noe er smått hiver jeg det bare oppi der. Så innimellom når det blir fullt, sorterer jeg og pakker det i poser, skriver str og hiver det på kvisten..

Jeg pakker unna etter hvert som de blir for små. Først havner det i en stabel på ei hylle på vaskerommet. Når den stabelen er blitt ganske høy, legger jeg det i en oppbevaringspose og legger på loftsboden. - har mange sånne oppbevaringsposer av ulik str. De er kjempegjeve å pakke klær i. Tror jeg har bestilt de i Ellos eller Sparkjøp.

Jeg skifter ut ting litt etterhvert. Synes det er gøy å kjøpe nytt litt etter litt. Etterhvert som det blir for smått vasker jeg det og legger det i esker på loftet. Sparer alt til jeg er ferdig med å få barn, tenker jeg, også får jeg pakke ned det som jeg har spesielle følelser for og gi bort resten.

Annonse

Bytter gradvis, synes jeg stadig plukker ut klær som ikke passer lenger. Klær i de neste størrelsene ligger i kommoden på rommet hans, klær han bruker ligger i stellebordkommoden på badet eller kommoden i gangen (rett utenfor badet).

Vi har fått endel arveklær som jeg sorterer i poser etterhvert som de ikke passer, og lever tilbake igjen.

Egne klær pakker jeg ned i flytteesker (har mye ja!) og setter på fjernlageret (mitt gamle rom i huset til mine foreldre)! Kjekt at noen har god plass:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...