Gå til innhold

Rar hodefasong ul uke 34. Ser han sånn ut? Redd

Ildfluå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd i uke 34. La ikke merke til noe rart før senere, da at hodeformen og ansiktet ser helt merkelig ut. Jeg er helt fortvilet, har vært redd for noe galt hele tiden.

Har prøvd å få til en ny time, dette var privat. De har lange ventelister, så jeg får ikke komme tilbake før det er for sent.

Jeg har lagt ut bilder på profilen min. Dersom noen kan se på dem hadde jeg blitt glad, kanskje jeg slipper å gå de siste ukene i angst.

De jeg tok i uke 34 står det på.

Jeg reagerer på hodeformen og pannen spesielt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjære deg, jeg kan ikke se noe galt på bildet av gutten din. hode/ansikt vil alltid se litt merkelige ut på ultralyder selv 3d bilder. de ser til og med rare ut når de kommer ut. han er ikke ferdig enda heller deit du.

legene hadde nok oppdaget det hvis det var noe. jeg synes han ser fin ut jeg.

Skrevet

Ser ikke noe galt på disse bildene. Bare en søt liten gutt. Husk det er ul bilder og i uke 34 begynner det også å bli liten plass:)

Skrevet

for en nydelig liten gutt du venter! Ingenting galt her :)

Gled deg over graviditeten og ikke la bekymringene dine ødelegge for det!

Det gjorde det nemlig for meg, jeg var bekymret og redd for alt, og lagte mine egne historier og tanker om hvordan babyen så ut og hva som var galt med den... noe som ødela enormt mye...

Men når hun kom var hun helt perfekt og vel så det!

Når man er gravid får man noen rare tanker og fantasier... dropp dem, og gled deg over at du har et lite menneske som er helt avhengig av deg inni magen!

LYKKE TIL!

Skrevet

Ingenting galt med den lille perfekte gutten der :) ser jo helt normal ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...