Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dere som reiser til utlandet (feks Nordica). Har dere kjøpt pakke med 3 forsøk eller tar dere en tur om gangen? Betaler man på forskudd? Koster det det det samme for oss som tar alle ultralyder her i norge som de som tar de på Nordica?

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt et og et forsøk men hadde jeg hatt penger så hadde jeg kjøpt en pakke. Du får en regning (Nordica) når du er der og den skal betales i løpet av en uke tror jeg det var. Det koster det samme selv om man tar ultralydene i Norge, dessverre.

Hei

Vi var hos Nordica i Danmark på torsdag i forrige uke. Dette er første gang for oss og vi fikk tilbud på TESA og ICSI. Mannen min hadde TESA sædcelleprøve og vi har fått allerede en faktura på dette. Jeg trur at vi skal betale for prøverørsbehandling neste gang når vi reise dit for å gå gjennom ICSI.Nå venter jeg bare på menses så vi kan begynne med medisinering og ultralyder her i Norge.

Vi har ikke kjøpt pakke med 3 forsøk. Vi bare trur på første forsøk slik jeg har allerede ett barn fra tidligere forhold.

Vi valgte Nordica pga godt rykte, ingen ventetid og veldig vennlig og avslapende miljø. De har åpent mondag - søndag plus feriedager. Og pris...? Noe er egentlig byliggere hos dem enn i Norge.

Jeg trur at det hele skal koste cca 35 000 NOK pluss reise kostnader.

(TESA, medisinering, 1 forsøk ICSI)

Lykke til med ditt valg !!!

Klem

Blanka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...