Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Hvor i huset har dere kattesanden? Hvor ofte skifter dere? Og slutter de med den g går ute etterhvert,eller må de ha den? Har hatt katt for 3 år siden, og fått oss en ny nå og jeg har glemt hvordan det stinker, hehe.. Hun andre pusen vi hadde var avhenging av kattesanden, hun kom løpende hjem på do, for så å stikke ut igjen, hehe. men tenkte at det kanskje bare var vanlig å bruke det når de var små...
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Jeg bruker cat excklusive. Den skal visst absorbere 500% Skifter hele greien 1 gang i mnd. Cat exclusive lager bare tisset til klumper som du tar ut med spade så doen er helt ren Kattene våre er ute på sommeren. Ene katten her går ut en gang om dagen for å tisse.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har kassen stående i gangen,eneste plassen den kan stå,egentlig.Tenker de fleste lærer seg å gå på do ute etterhvert,men det gjelder jo som du vet ikke alle:) Gå på dyrebutikken og kjøp sand som klumper seg og absorberer lukt,det er flere merker som fungerer veldig bra.Da slipper du mye av lukten,spesielt om du tar bæsjen så for som mulig.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2008 Takk for svar, jeg har til nå kjøpt den dyreste på matbutikk, fjerner avføringa så fort som mulig med spade og sånne hundeposer... Har skiftet annenhver uke, og det holder ikke, får prøve den de har på dyrebutikk da:)
pinglo Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Husker ikke hva den heter..Men jeg kjøpte en blå pose, med hvis katte sand i..Den fungerte kjempe bra. Fikk kjøpt den på Rema 1000. Litt brei bose, ikke så høy..
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2008 Det er den jeg har brukt, men det stinker, en ting er avføring,den fjerner jeg jo, men det stinker tiss, er forresten en guttetass dette her da.. Synes det er så ekkelt å få besøk også må de gå igjennom den eimen, hehe Hvor ofte skifter du da?
nickoline og supermann Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 hatt katt i 12 år, og bruker kun ever clean. Den klumper all urin og lukta. Den er dyr, men den er veldig drøy. Kjøper alltid to esker. Vasker doen og heller den full med en hel eske. Fyller på med ny etterhvert. Vasker doen en gang pr mnd omtrent. Lukter aldri. Men mine katter er kastrerte i tilegg.
Solitude Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Kattesanden er på gjeste baderommet som vi aldri bruker, har sånn som har et hus over seg på en måte. Men har fjernet døren fordi kattene nektet å bruke doen hvis den var på. Fjerner klumper hver dag, og skifter sand 1x i uka. Bruker bare billig merke fra butikken. Har prøvd ever clean men vet ikke om det er bare mine katter som klarer det men resultatet var bare masse kattesand overalt og ikke bare i selve doen. Har ikke samme problem med billig sanden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå