Lillebror og stoerebror Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Noen som har søskenvogn og har tips til kjøp? Det blir 18 mnd mellom mine. Jeg vil ha sånn vogn der de sitter ved siden av hverandre. JEg bruker vogna mye, både til shopping (trapp inn i mange butikker), lange turer, soving... Har kikket mye rundt, men er interessert i å høre erfaringer.
Tammi Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Det blir 15 mnd mellom mine små. Jeg har forelska meg i Easywalkers søskenvogn - Duosky. Den aller beste jeg hittil har sett på, og da 2008-modellen, pga. justerbart håndtak og separate kalesjer. Finnes sikkert flere gode søskevogner også, men dette er min ubestridte favoritt Lykke til i vognjungelen!!
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Hvis du shopper mye og skal inn og ut av smale dører osv... er nok Phil&Teds det for deg. Like smal som en singelvogn, barna sitter bak hverandre. Ikke noe for meg, liker ikke tanken eller konseptet. Vi har en Duowalker. Men vi går ikke noe særs i butkker heller da Mest turer og slik.
Tord_og_Trym Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Ad Phil&Teds-vogna En liten erfaring fra min side... Har nå 3 gutter hvorav de 2 minste bruker vogn. Har Phil&Ted E3 hvor de sitter "under" hverandre. Veldig kjekt og greit inntil minstebarnet blir "for lang" til å ligge. Min minste har passert 70 cm (er nå snart 7 mnd). Men han sitter jo ikke enda for det er han for liten til. Så nå er han for stor til mykbaggen som vi kjøpte til vogna. Og han er nesten for lang til å ligge under broren sin. Beina hans får liksom ikke helt plass. Det er riktig at vogna er lang i ryggen - men det er mest for det barnet som sitter øverst, ikke for han som ligger under når størstemann sitter ovenpå. Håper du forstår hva jeg mener. Men vogna er veldig god å trille, du kommer frem over alt og den er jo da ikke bredere enn en enkeltvogn. Så akkurat nå er jeg i en periode hvor jeg ikke helt får brukt vogna. Men når guttene er slik at de skal sitte begge to så er det jo helt genialt, men det er en stund til jeg er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå