Gå til innhold

Noen som har tips om vogn til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ute etter en vogn der ryggen kan legges helt ned, samt settes HELT opp. Og aller helst en vogn der sportsdelen kan snus begge veier. (enten at håndtaket kan snus, eller selve sportsdelen..)

Jeg er helt rådvill i barnevognjungelen jeg..

Må også ha en søskenvogn da det blir 21 mnd mellom mine 2.. Er det da Easywalker duo sin som er den beste? Men den kan vel ikke settes helt opp i ryggen eller? Kan den forresten legges helt ned i liggestilling?

Tusen takk for all hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med det samme her. Har du vært inne på barnevognguiden.no? Jeg har falt for teutonia, herqules, emmaljunga og brio sine vogner, men har ikke valgt noe enda. To av vognene til emmaljunga kan vende håndtaket noe jeg ser på som en fodel.

Skrevet

vogndilla.no har også mange bra forbrukertester på vogner som jeg syns har vært bra å lese, står pluss og minus på de fleste vognene...

Skrevet

Takker for tips, skal inn på de sidene og sjekke ut med det samme.. an blir jo helt satt ut av alle vognene som finnes, og så har man jo lyst på en vogn som ser ok ut også..

Skrevet

anbefaler teutonia fun og brio happy til det :)

Skrevet

Teutonia Fun, spesielt med fashionbag er ultrafin. Men duger den som vogn, med tanke på praktisk bruk? Bagene er forholdsvis liten og knotete å løfte av og på, forhjulene er små, og kan ikke byttes ut med større. + Sportsdelen kan ikke snus, slik at barnet sitter vendt mot deg..Ville nok tenkt meg om to ganger på den (dessverre, for den er nydelig å se på!)

Skrevet

Stemmer ikke helt for den vanlige fun`en kan du snu sittedelen på. Det er fun cs som ikke kan vendes. Men det med hjulene er jeg helt enig i at jeg ville tenkt litt på i forhold til hvilken bruk vognen er tenkt til.

Skrevet

jeg har brio happy å er suuper fornøyd med den ;)

Skrevet

Da er det sikkert bare CS'en som jeg har sett på. Synes det er dumt at den ikke kan snus, og at man ikke kan skifte ut de små hjulene, som man vel kan på endel andre Teutoniavogner, etter det jeg har skjønt. Uansett, som indre by/kjøpesentervogn er den nok helt bra. Den er ihvertfall liten og nett og sånn sett praktisk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...